Qhaliff jadi mangsa Zahra ! - BEN ASHAARI

Qhaliff jadi mangsa Zahra !

 

Amboi Zahra… sekarang ni kerja part time dia , gigit lengan abang dia ! Ada sekali tu dia gigit baju abang dia bersungguh sungguh.. berkerut kerut dahi ! Aduhhhhh…

image

Respon abang dia.. kalau aku ada situ , dia mampu nangis je la ! Kalau aku takde situ , memang Zahra kena balasan ! Dan best part.. Zahra datang mengadu kat aku !

“Aaaakitt.. “. Pastu tunjuk abang dia ! Amboiiiii… Walhal dia yang mulakan dulu !

Mentang mentang la gigi dah banyak ! Kerja asyik nak gigit jer ! Tapi yang jadi mangsa , abang dia jer.. Aku takde lak jadi mangsa dia.. Hahaha..

image

Berbekas koooo ! Hurmmm.. mana belajar mengigit ni pon tak tau la aku ! Dia bukan kaki tengok youtube pon.. Hurmm..

3 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.