Hadiahkan AL-QURAN tagging pelbagai size dan berwarna warni buat yang tersayang !

by - Selasa, November 02, 2021

WARNA adalah sangat penting dalam kehidupan kita. Ianya mampu memberikan pelbagai kebaikan buat manusia. Warna memainkan peranan setiap saat. Pakaian kita memberikan impak mood pada mereka yang memakainya dan juga yang melihat. Begitu juga pada makanan. Warna yang menarik , menghasilkan selera makan yang membuak buak ! Alam kita.. penuh dengan warna warni yang sangat mendamaikan. Secara automatik memberikan aura positif buat kita yang melihatnya. Menenangkan ! Gitu.. kan kan ? Bayangkan jika segalanya cuma hitam dan putih ! Aduh... macam tv zaman  70an' dulu. 

Baru baru ni , aku ternampak satu posting di Facebook. Kat instagram pun ada. Tertarik terus hati aku. Terasa seperti nak hadiahkan untuk sang isteri. Bolehlah dia gunakan di pejabat ketika waktu rehat. Ditambah lagi dengan ada warna warna pelangi serta tagging tu , pastinya waktu rehat dan solat Zohor dia nanti lebih dimanfaatkan. Kiranya dapat la juga merehatkan mata dan otak dengan membaca serta melihat warna warna positif. 

Cer tengok gambar gambar yang ada di bawah ni. 










 Al Quran Tagging yang berwarna warni ! Apa yang menariknya Al Quran Tagging ni ialah 
  • Isi dalam warna warna PELANGI 
  • Terdapat HADIS & hikmah ayat Al Quran 
  • Cover  AL QURAN dengan warna dan Corak Bunga yang MENARIK
  • Ada Khatam Tracker. yang mana membbleh target dalam 30 hari !
Menarik kan ? Nah.. jika berminat boleh order segera atau jika nak jana income bersama mereka, boleh terus hubungi mereka ! Jangan tunggu tunggu ! Hadiahkan pada orang tersayang dan seterusnya jana income bersama mereka.. 

Whatsapp :

You May Also Like

4 comments

  1. menarik.. un tgk2 juga di ig..ada yg jual mahall.. tak nafi nampak kemas, tapi harga terlalu mahal. yang nak isi dan tangging.. huhu yg ni nampak berbaloi.

    BalasPadam
  2. Bagus Al-Quran tagging ni. Ada terjemahaan, selama ni baca sekadar baca sahaja, tanpa faham dengan jelas setiap surah.

    Setuju ni, hadiahkan kepada kenalan dan orang tersayang. Secara tak langsung pahala pun dapat

    BalasPadam
  3. subhanaallah..cantik la quran mcm ni..memang sesuai utk beri hadiah kt org

    BalasPadam