Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 1 Julai 2015

Batal balik kampung !

 

Petrol naik lagi..

image

Macamana nak balik kampung yang jauhnya beratur kilometer ? Dah la gaji ciput ! Bonus takde !! Nilai duit makin jatuh. Harga barang makin naik !! Balik kampung , nak kena hulur duit lagi.. Takkan nak balik kosong kan ? Duit raya lagi ! Takan nak hulur syiling saidina tu haaa ! Mau kena gelak berdekah berjemaah dek anak buah nanti !!

Sebaiknya , raya ni tutup pintu.. pasang tv.. tengok cerita ulang tayang tahun tahun lepas jer la jawabnya !

Ok tak alasan tu ?

8 komen :

Shuhaida Kabdy berkata... [Reply to comment]

tak tau dah nak cakap apa..dalam taun nie macam2 jadi..rakyat semakin tertekan..huhuhu..

Dayana Zahari berkata... [Reply to comment]

Huu sedihnyaa kalau macam tu.

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

Ini bukan cubaan.. ini betul-betul..
Nampaknya kali ni PM tak mengigau..

MyHeart berkata... [Reply to comment]

raya sederhana je la...ikut zaman nabi dulu...insyaallah cukup je rezeki :)

yaya cendana berkata... [Reply to comment]

argghhhhh...no komen.....

zuhannisa berkata... [Reply to comment]

sooo trueee...

Khalid Kyle berkata... [Reply to comment]

Syukurlah Malaysia masih aman, bertabahlah abg ben yerr

with love,

BikMama


HAHA

Norma NML berkata... [Reply to comment]

alasan melampau tu Ben..hahaha...tpi takpe Masjid Saidina tu besar & selsesa sgt :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI