Batal balik kampung !

 

Petrol naik lagi..

image

Macamana nak balik kampung yang jauhnya beratur kilometer ? Dah la gaji ciput ! Bonus takde !! Nilai duit makin jatuh. Harga barang makin naik !! Balik kampung , nak kena hulur duit lagi.. Takkan nak balik kosong kan ? Duit raya lagi ! Takan nak hulur syiling saidina tu haaa ! Mau kena gelak berdekah berjemaah dek anak buah nanti !!

Sebaiknya , raya ni tutup pintu.. pasang tv.. tengok cerita ulang tayang tahun tahun lepas jer la jawabnya !

Ok tak alasan tu ?

8 ulasan:

  1. tak tau dah nak cakap apa..dalam taun nie macam2 jadi..rakyat semakin tertekan..huhuhu..

    BalasPadam
  2. Ini bukan cubaan.. ini betul-betul..
    Nampaknya kali ni PM tak mengigau..

    BalasPadam
  3. raya sederhana je la...ikut zaman nabi dulu...insyaallah cukup je rezeki :)

    BalasPadam
  4. Syukurlah Malaysia masih aman, bertabahlah abg ben yerr

    with love,

    BikMama


    HAHA

    BalasPadam
  5. alasan melampau tu Ben..hahaha...tpi takpe Masjid Saidina tu besar & selsesa sgt :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI