Bila semeja dengan usahawan berjaya !

by - Ahad, September 06, 2015

 

Bila duduk semeja dengan usahawan yang bakal bergelar jutawan , adalah satu penghormatan buat aku..

image

Ditambah lagi dengan betapa tekunnya mereka mendengar cerita aku mengenai pengalaman dalam dunia blog , membuatkan aku rasa begitu segan walhal mereka dah boleh dikategorikan sebagai usahawan yang sudah pon menempa nama dalam bidang yang mereka ceburi..

Aku sekadar bercerita dan berkongsikan rahsia bagaimana aku mampu berada di peringkat ini dan mempertahankan semangat aku serta kejayaan aku membentuk komuniti blogger yang semakin dikenali ramai !

Apa yang berlaku selepas itu ??

image

Wawa Idris , seorang perunding imej yang semakin terkenal telah pon menyertai Kelab Blogger Ben Ashaari ! Bukankah itu satu perkembangan yang semakin menarik ?

Dan.. dan… banyak lagi perkembangan positif berlaku hasil dari kerjasama rakan blogger yang tak putus putus menaikkan nama Kelab Blogger Ben Ashaari ini !

Berbalik pada tajuk utama , aku berjaya ‘curik tips ‘ menarik dari mereka secara tidak langsung. Bagaimana nak berjaya ! Huhuhuh.. Menarik !

You May Also Like

8 comments

  1. Alhamdulillah sama sama berjaya dalam bidang kerjaya masing masing..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.. Hebat semuanya.. Kata jutawan, nak berjaya kena kawan dgn org2 berjaya.. Nak kaya, kena kwan dgn og2 kaya..")

    BalasPadam
  3. sama-sama berjaya dalam bidang masing-masing...InsyaAllah bakal jutawan juga nanti

    BalasPadam
  4. jgn lupa share dengan kami semua yer:-)

    BalasPadam