KAIO STUDIO

by - Jumaat, September 18, 2015

 

Ramai tertanya-tanya sapa yang amik gambar dan video untuk Hari Keluarga Kelab Blogger Ben Ashaari baru-baru ni.. Ok , jawapannya ialah KAIO STUDIO ! Ini kali kedua Kelab Blogger Ben Ashaari terlibat secara tidak langsung bersama KAIO STUDIO dan berpuashati dengan hasilnya.

Tak pernah dengar nama Kaio Studio ? Bagi yang tak pernah tu , sebenarnya Kaio Studio ni dah berada dalam levelnya tersendiri. Kualiti gambarnya juga setanding dengan jurugambar terkenal yang lain.. Bagi aku laaa..

Kaio Studio dimiliki oleh Khairul Anwar Abdullah atau lebih dikenali dengan nama gelaran yang dah popular  dikalangan kawan kawannya iaitu Kaio.

Berkelulusan dari Management And Science Univerisity  dalam bidang hospitaliti dan pelancongan , Kaio mencari pengalaman dengan menjadi pemandu pelancong berlesen dari Kementerian Pelancongan Malaysia pada tahun 2008 yang mana telah pon berpengalaman menguruskan rombongan dari serata negara seluruh dunia seperti Iran, Jepun, Vietnam, China, Thailand, Australia, Poland dan Arab.

imageimage

Kaio Studio juga telah terlibat dengan acara-acara pertunjukan fesyen, dan persembahan artis-artis tersohor tanah air seperti Dato Siti Nurhaliza.

Antara pencapaian Kaio Studio :

  1. Cover Magazine Photoshoot with Anuar Zain in Paris (video by Kaio Studio)
  2. Mothers Day Miracle Night with Dato Siti Nurhaliza
  3. Lumiere Fashion Show, MiTC Melaka
  4. Jubah Eisa by Ezuwan Ismail feat. Ungku Ismail Aziz Videoshoot in Cairo, Egypt.
  5. Ceres Jewels Bollywood Gala Night
  6. Pure Lens by Mawar Rashid.
  7. Official videogreapher for IMBAS by Zawara Fashion Show 2015
  8. Islamic Fashion Festival Kembara Nazneen 2012, Perlis.
  9. Korporat video ICON OFFSHORE Sdn Bhd

Kaio Studio kini giat melatih perintis-perintis baru photographer dan videographer melalui kelas-kelas yang dianjurkan dengan kerjasama Clora Studio serta rakan videographer Nasrullah Napi baru-baru ini.

image

Bagi yang berminat untuk mendapatkan khidmat Kaio Studio samada untuk majlis perkahwinan atau apa saja majlis rasmi atau tidak , bolehlah contact :

Website  : www.kaiostudio.com

Instagram :  www.instagram.com/kaiostudio

Youtube :  www.youtube.com/kaiostudiotv

Twitter :  www.twiiter.com/kaiostudio

Facebook : www.facebook.com/kaiocreativestudio

imageimageimage

You May Also Like

11 comments