Style Workshop Bersama WAWA IDRIS

by - Isnin, September 07, 2015

 

Alhamdulillah.. satu lagi bengkel pengisian yang penuh bermakna dan bermanfaat untuk rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari. Bengkel bertempat di Hotel De Palma ini  , ditaja oleh beberapa penaja ini telah berjaya mencapai sasarannya.

image

Para peserta yang terdiri dari blogger , ternyata berpuashati dan amat sporting dalam bengkel ni ditambah lagi dengan penyampaian bersahaja tetapi kreatif dari perunding imej yang semakin mencipta nama di dalam negara kita , WAWA IDRIS.

DSC00945image 

Bengkel tamat jam 4 petang.Ilmu yang diperolehi amat berguna untuk blogger gunakan terutama bila nak g event dan juga g kerja ! Takde la selekeh lagi kan ? Banyak tips berguna dikongsikan oleh Wawa pada rakan blogger di bengkel ini..

Alhamdulillah.. Moga Wawa Idris tercapai cita citanya menjadi perunding imej yang terkemuka dan Kelab Blogger Ben Ashaari , sebahagian dari sejarahnya ! Hehehe..

Serba sedikit mengenai Wawa Idris :

Wawa Idris merupakan seorang perunding imej korporat & selebriti yang bertauliah dan berpengalaman mengendalikan kursus dan seminar berkenaan imej dan penjenamaan ( personal branding ).

Beliau yang mempunyai Master Degree dalam bidang Komunikasi Korporat dan Diploma di Style Coach Institute di London. Pengalaman dalam bidang korporat dan public relations lebih sedekad !

Bagi yang berminat untuk mengenali beliau dengan leih dekat , boleh follow Wawa Idris di Facebook dan Instagramnya.

Facebook : https://www.facebook.com/idris.wawa.7 

Instagram : www.instagram.com/wawaidris_imejpatik

 

Jutaan terima kasih pada para penaja seperti Uncle Kay Photography, Kaio Creative Studio , Butik Chemboja , Salees Food , MBH SPA , EyeMaster , Ratu Jannah dan Raja Jannah ! Terbaik !!

You May Also Like

7 comments

  1. lepas ni semua ahli KBBA mesti smart dan kemas selalu kan..barulah best..

    BalasPadam
  2. Best juga..kombinasi ni abang ben..lebih nampak brandingnya KBBS..

    BalasPadam
  3. Memang best bengkel ni. Banyak betul ilmu yang pn wawa kongsikan, terbaik!

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah... Mmg bermanfaat bengkel ini. Syukur nina antara sebahagian peserta. Terima kasih banyak Puan Wawa Idris & KBBA.

    BalasPadam
  5. My hostelmate! Semakin anggun dan bergaya..

    BalasPadam