Iries , Susu Kambing Stevia bagus untuk semua peringkat ! - BEN ASHAARI

Iries , Susu Kambing Stevia bagus untuk semua peringkat !




Ketika aku 'hadiahkan' kepada Zahra , dia cukup teruja.Sebab ? Dalam banyak banyak susu yang dia minum , Iries Susu Kambing ni je la yang buat dia lena terus selepas dia abiskan sebotol. Memang cukup mengenyangkan bagi dia. Masuk yang ni , dah 3 botol aku beli untuk dia.. Yer , untuk dia jer ! Susu lain , payah dia nak minum. Tak tau kenapa. Yang Iries ni , dia suka minum awal pagi dan sebelum tidur. Memang lena la pastu...

Kenapa Iries ni ? Apa kelebihan dia ?





Awalnya ketika nampak viral di media sosial , aku saja la beli sebotol. Plan nak kasi anak anak la minum. Saja je la support produk orang Islam , kan. Hehehe.. Tapi sebenarnya banyak kelebihannya susu Iries ni. Antaranya takde bau , senang dibancuh dan tidak manis. Stevia digunakan sebagai penganti gula dalam susu kambing Iries ni. 

Dan bagusnya Iries ni kan , boleh dibancuh dengan air suam je ! Haaa , tak perlu dah nak tunggu sejuk untuk minum. Manakala kandungan Susu Kambing Iries ni terdiri dari tepung susu kambing New Zealand , ekstrak delima , habbatus sauda , buah tin , za'faran , kurma , kismis , vanilla , krimer tanpa tenus dan stevia. Bagus kan ?



Ibu mengandung boleh minum ke ? Orang tua ? Eh , sapa je boleh minum ???  Boleh je. Minumlah ikut sukatan yang disyorkan. Orang dewasa , warga emas , ibu mengandung , kanak kanak yang berusia 2 tahun ke atas je boleh minum. Bawah , jangan kasi tau.. Malah untuk pelajar pelajar sangat sesuai. Kasi minum sebelum gi sekolah. Elak perut kosong. Kan kan ? 



Yang di tangan aku ni ialah botol terbaru. Memang cun la. Makin menarik. Setanding dah dengan produk produk popular di luar sana tu. 


Apakah kebaikan Susu Kambing Stevia selain dari yang aku nyatakan di atas ? Meh...baca meh !
  • Penyerapan Kalsium & Menghalang Demineralisasi (Pereputan) Tulang
  • Melancarkan Penghadaman
  • Mengurangkan Paras Gula & Kolestrol
  • Melawan Insomia, Jantung, Migrain, Darah Tinggi & Penyakit Kulit
  • Membantu Menguatkan Sistem Imunisasi Tubuh
  • Membekalkan Tenaga
  • Perut akan Sentiasa Kenyang
  • Bersifat Alkali & Bukan Asidik
Hadiahkan kepada orang tua kita ! 

Orang tua kita , payah nak makan atau agak memilih sangat bila bab makan. Mereka dah kurang selera nak makan atau dah tak tau nak makan apa. Bila mereka dalam keadaan begini , kita akan risaukan mereka. Faham faham je la kan.. diorang akan kata diorang ok jer. Jangan risaukan mereka. Maka hadikankanlah Iries Susu Kambing Stevia ni. Tak perlu pasal gula. Mudah hadam. Mudah larut. Dan akan pastikan mereka kenyang serta mendapat khasiat khasiat yang diperlukan oleh badan. 

" Ayah saya mempunyai masalah kencing manis kronik, selalu keluar masuk wad, semua makan & minum kena jaga.. Alhamdulillah, dengan Susu Kambing Stevia Iries, ayah saya dah tak merungut asyik kena minum sky juice sajer. Saya selalu dapatkan susu ni dekat farmasi. Ni hantar gambar kat hq nak ucap terima kasih bantu ayah saya kekal bertenaga dengan susu kambing stevia iries, minuman susu kambing tanpa gula, dr hospital gtau lulus untuk minum bagi penyakit kencing manis tahap kronik mcm ayah saya. Alhamdulillah .."
- Tuan Syaed Mat , Telipot Kota Bharu

Kalau ketika kecil mereka sering berikan susu yang terbaik buat kita , kini tiba masa untuk kita membalasnya dengan memberikan susu yang terbaik untuk mereka. Takkan nak berkira kot ngan orang tua kita kan ? Haaa.. Tak cuba tak tau.. 


Jangan risau bab Halal... Dah ada dapat pengesahan dari KKM juga.  Susu Kambing yang disyorkan untuk semua peringkat. Malah , aku yang sedang nak turunkan berat badan ni pun dah mula amik secawan setiap pagi dan sebelum tidur. Elak kelaparan gitu.. 

Tu je la aku leh citer pasal Susu Kambing Stevia Iries ni. Kang citer lebih lebih , korang suh aku belanja lak. Hahahaha.. Korang order je terus naaa.. Whatsapp untuk order pun boleh !


Page Official: SusuKambing_Sunnah
Ig Official: susukambing.iries_hq













2 ulasan:

  1. Anak kita pun suka gila susu ni.. Memmag rasa sedap

    BalasPadam
  2. Jadi nak beli susu ni, lebih lagi aman untuk segala umur

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.