Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 15 Julai 2013

Berbakti melalui blog !

 

Siapa sangka, kan ? Sebenarnya aku tak buat apa apa pon .. Aku terus update blog mcm biasa .. Alhamdulillah , tak besar mana pon apa yang aku buat .. Yang penting kita ikhlas dalam ‘bercerita’ ..

Ada org pandang rendah pada mereka yang bergelar blogger ni .. Mereka sangka blogger hanya tau cari isu panas jer dan menyebarkan fitnah .. Heeee ..

Apa pon , segala perbuatan kita .. bergantung pada niat kita dan hanya Allah saja yang tau akan niat kita .. Akhirat , sila jawab ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 komen :

aku eryati berkata... [Reply to comment]

wah..hebatnya...bangga dgn blogger mcm abg ben

Muhamad effendi Bin Abd Rahim berkata... [Reply to comment]

good job abg ben :)

Ibu Amirul berkata... [Reply to comment]

memang boleh hilang stress bila baca blog En.Ben ni.

Al-Azrul Zakuan berkata... [Reply to comment]

Speechless..Abg ben mmg awesome :)

oshin kecik berkata... [Reply to comment]

kerana segelintir yg suka buat entry panas ni, yg lain jadi mangsa huhu tapi jadi blogger ni ada matlamat..kita yg tentukan blog kita mcm mana...

ape pun tahniah sebab bro da membantu orang ramai melalui blog :)

Suria Lekatlekitgurl berkata... [Reply to comment]

walau blog & blogger kadang2 di pandang macam keji jer.. tapi sebenarnya sekarang blog dah jadi rujukan ramai orang. Tak payah label blog tu buruk ke baik.. kalau kita cari yg baik maka dapat yg baik la kan..

dear xila berkata... [Reply to comment]

erkk tula ramai ingat blogger ni buang masa...padahal bnyak faedah utk pembaca kalau kena apa yg dicari kennnn

Mira Adzlia berkata... [Reply to comment]

wah..hebat la abg ben..tahniah..smuge trus sukses ngn blog abg..sgt adore blog abg ben..jujur dan ade informasi. :)

Muhammad Nizam Shaharuddin berkata... [Reply to comment]

terbaik (y)

Akma Omar berkata... [Reply to comment]

Blog saya pun blog biasa aje dan ada juga dapat pembaca yg masalah macam ni.. Mula malas nak layan sbb kita bukan pakar..tapi saya bg nasihat ikut logik akal saya..Alhamdulillah dia semakin pulih :)

Akma Omar berkata... [Reply to comment]

Blog saya pun blog biasa shj..ada juga dapat pembaca setia yg mempunyai masalah macam ni..mula malas nak layan sbb kita bukan pakar psikologi..tp saya still bg nasihat ikut akal logik...Alhamdulillah sihat pembaca tu..rasa senang pulak hati kan :)

Akma Omar berkata... [Reply to comment]

Blog saya pun blog biasa shj..ada juga dapat pembaca setia yg mempunyai masalah macam ni..mula malas nak layan sbb kita bukan pakar psikologi..tp saya still bg nasihat ikut akal logik...Alhamdulillah sihat pembaca tu..rasa senang pulak hati kan :)

MaYa MustWany berkata... [Reply to comment]

Allhamdullilah

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI