Suka dah pakai ..

by - Julai 22, 2013

 

Aku cukup anti pakai kain pelikat dulu ! Rasanya sampai laaa aku terbitkan entri di blog kenapa aku tak suka .. Tak silap aku , sejak peristiwa hitam itulah aku tak nak pakai dah kain pelikat !

Peristiwa apa ? Er … Aku tidur .. kain pelikat tah ke mana hilangnya .. Pulak tu mak aku masuk untuk kejut aku bangun tidur ! Nasib baik la masa tu budak lagi aku .. Kalau sekarang ni ? Mau pengsan mak aku tuuuu .. silap silap kena simpah dengan air sejuk beku punya !

Sejak dua menjak aku kembali berperut ni , barulah sedap pakai kain pelikat ! Hahahahha .. Pas raya nanti baru buang balik 'perut’ tu .. Tapi kan , perut tu nampak comel la.. Yelah , cam Qhaliff tu.. Bila dia jalan kan , perut sampai dulu .. barulah pipi dia  ! hahaahaa.. Camana tuu ?

Tapi seriusss .. aku nak beli banyak kali pelikat pasni .. Nak solat pon senang.. Cuma takde la sampai tahap nak gi surau berkain pelikat .. Risau terburai nanti .. abis satu surau tau aku pakai boxer Upin Ipin !

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

8 comments

  1. Nasib baik tak tinggal kat hostel haha..

    BalasPadam
  2. alah bisa tegal biasa..lepas ni belikan kain pelikat comel untuk Qhaliff pulak..alahai..

    BalasPadam
  3. Aku dulu pun sama... tak reti nak pakai kain pelikat plus rs malu... hahaha... ntah hape2... pastu ms study baru aku blajar pkai kain pelikat sbb member2 umah sewa smua pkai... tp mcm bro gak la... pakai sekadar nak solat jer... dok sajer2 kat umah mmg aku x pakai... apatah lagi time tido...

    BalasPadam
  4. Haaa..!! Boxer upin ipin? ADA size ke bang Ben. Hehe..:-)

    BalasPadam
  5. haha...kecik2 lagi dah perut ke depan..lawak la qhaliff nie:)

    BalasPadam
  6. nasib baik boxer upin ipin, kalau pakai boxer sailormoon camno.. haha

    BalasPadam
  7. smart pe berkain pelikat..

    awww boxer upin ipin..nsib baik xmunge2..hihi

    BalasPadam