Inikah idola anda ?

by - Julai 28, 2013

 

Justin Bieber ludah

Justin Bibiaq yang gemar meludah merata rata termasuk pada peminatnya !! Ini ke idola anda ? Oh , bukan .. Baguslah begitu ! Nasib baik laaaa aku tak pernah layan lagu dia ..

Manusia .. bila dah berada di atas , lupa sapa kat bawah .. Bila kat bawah , baru asyik teringat saat di atas ! Waktu tu , baru nak menyesal ?

Hurmmm .. sampah !

You May Also Like

17 comments

  1. Not me..
    Minat tang lagu je..
    Hehe.

    BalasPadam
  2. Lia mmg benci ngen Justin Bibiaq ni >.<

    BalasPadam
  3. buruk tol jgk perangak justin bibir ni ya bro...besa r...kalo da fofular hhuhuhu~ tapi ludah kat peminat? uish! nak kena pelempang jgk dak justin ni...

    BalasPadam
  4. Euuwww...tak pernah minat die ni..menggelikan je ade sbb mcm perasan hensem / bagus sgt.tak phm laa sape yg minat die ni..hehe..

    BalasPadam
  5. Tak pernah minat . Sesiapa yg obses dgn dia mesti tak kan fikir apa2 pun pasal ni . Dorang bukan kisah .

    BalasPadam
  6. Sy xminat dia dan lagu dia.. Idola sy kg elok la dri dia... Walaupn artis gak..

    BalasPadam
  7. Memang tak penah minat pun BA....

    BalasPadam
  8. Oh tolong jangan meludah di tempat awam :( haha sedih ni sedih

    BalasPadam
  9. pilih la idola betul betul..alhamdulillah tak masuk senarai langsung..tak apalah..cukuplah Rasulullah SAW.. :)

    BalasPadam
  10. Bodh pnya Justin Bieber.. nasib baik la aku x minat jantan durjana..

    BalasPadam
  11. Jangan kata minat. Tak pernah amik tau langsung. Huuuu

    BalasPadam
  12. Tak suke die ni...perangai huduh..!!! huh!

    BalasPadam
  13. assalamualaikum. sejak kawin ni sheila dah tak layan cerita artis barat.

    BalasPadam
  14. tolgla..kalau peminat snggup amik ludah die lagila pelik..

    BalasPadam