Kerana Upin Ipin !!

by - Julai 28, 2013

 

Kalau aku biar dia jalan , abis semua dia langgar .. Abis semua dia tarik .. Abis semua dia tegur . Jenuh gak nak kena ikut dia .. huhuuh .. Sabo je lahhhh ..

Aku dukung ? 10 minit ok lagi .. 15 minit ? Mula lenguh dah lengan aku .. Nak tak nak , letak dia dalam troli ni dan pasang Upin Ipin .. Sebelum tu kasi roti.. Diam jap ..Abis roti , mula ‘meronta’ .. huhu ..

Tengah sedap Qhaliff layan Upin Ipin , tetiba aku ditegur ..

“ Budak budak zaman sekarang ni .. Bagi Upin Ipin , diam terus ! Cucu makcik , gitu laa.. Kalau tak pasang kat tab , pasang kat handphone .. Dalam kereta pon , siap pasang dah skrin ..” .

Aku pandang tepi aku. Seorang wanita separuh umur tersenyum pada aku .. Aku membalasnya ..

“ Itulah makcik .. Kalau tak pasang , jenuh gak dia tamo duduk dalam ni .. Nak pegang memanjang , penat saya .. hehe .. “ . Jawab aku sambil melemparkan senyuman ..

Senyum dia .. kemudian dia berlalu .. Aku kembali pandang Qhaliff ! Abis dah hp tu dia main tekan tekan .. Kelam kabut aku amik dan pasang video sebelum dia kembali ‘amuk’ .. huhuh ..

You May Also Like

5 comments

  1. Hati2 beri phone pada budak di tempat awam. Hehe :)

    BalasPadam
  2. hahaha cumilnya adik qhaliff...em..btul jgk tu bro ben...ada ank buah aku sorang...kalo upin ipin ni pergh! mmg no.1...smpai pnggl makan pon tak nak slgi tak habs ceta tu~

    BalasPadam
  3. comel cite ni.. dari org kecik.. sampai org besar sukaaa.. jalan cite mmg teringat zaman kekecik..

    BalasPadam
  4. Aah ben. Sama la dgn arissa. Kalau x bagi mengamuk. Tp satu hari tu dia jatuh kn hp mak ny. Hilang pen. Dah rasa nak majuk dengan anak. G lorong sebelah, nampak pen. Huuuu. Nasib baik. Bayangkn bertapa kuat ny ho tu jtuh smpai pen kluar dr landasan n trrcampak jauh ke lorong sebelah. =_='

    BalasPadam
  5. assalamualaikum, anak buah sheila pun sama! hehehee

    BalasPadam