Luka di dahi Qhaliff ..

by - Julai 22, 2013

 

Dah tuam dengan ais dan letak aloe vera .. Bekas luka kat atas pon tak ilang  , dah tambah satu lagi .. Betul betul belang tarung ni .. Dua dah ..

Hurmm .. dah gini pon dok melasak lagi .. Memang ikut perangai aku betul .. Aku sendiri berkali benjol kat kepala . Tapi luka tu takde la ..Hurm.. nasib baik skit ..

Dia mengantuk sangat tapi tak nak tidur .. Susah betul dia nak lena lama bila mak dia ada .. Tapi ngan aku , asyik nak lena je .. Ke aku ni membosankan dia lalu tidur untuk menghabiskan masa sementara tunggu mak dia balik kerja ?

Hurmmm…

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

8 comments

  1. alolooo cian Qhaliff...takpe Qhaliff sikit je tu...anak lelaki kan...kene lasak2 takkan nak lembik2 ye dak..lembik2 jd gegel lah kan...hehehe..cepat2 baik ye... :))

    Ohh nampak sgt daddynye membosankan...haha.. :p

    BalasPadam
  2. Alaa tesian nye qhaliff.. anak sulung kak perempuan dulu pun hari2 jatuh dahi tempat bertelur..sampai besar bola pingpong ..panjat sana sini kat kampung umah nenek panjat tv lama yg ada lali tuuu..huhu..masa baby dekat 10kali jatuh..kak naik tkut..
    Dia cepat adik... kesian dia 1 thn 8 bulan dah beradik.. mcm tak cukup kasih syg pula..huhu cam nak tarik balik kasih lebih2 syg kat dia...

    BalasPadam
  3. anak bapak no hal punyo..
    cukup 3 br leh jd pndekar tu bro..

    BalasPadam
  4. lasak betul....huhu...budak2 ni laju kdg2 kalah kita nk mengejar...xde anak lagi..tapi anak buah ramai...

    BalasPadam
  5. Ye le tu buhsan gamoknye...kikikiki

    BalasPadam
  6. Ye le tuh...buhsan ngn daddy die gamoknye...kikiki

    BalasPadam
  7. bukan bosan tapi dia tau daddynya ada keje ;)
    kalau dengan mak dia, dah sah2 dia sayang nak tidur lena sebab berapa jam je dapat jumpa.

    BalasPadam
  8. ayooo qhaliff, daddy dah terasa... huhu... :)

    BalasPadam