Dikala ibu sibuk di dapur !

by - Julai 26, 2013

 

Untuk mengelakkan dia tolong mengemas dapur , maka aku umpan dia dengan Upin Ipin. Pastu leh tidur jap sementara tunggu masuk waktu sahur ..

Tapi segalanya tergendala bila …

Bersungguh memula dia gelak .. Aku ulang babak tu lagi .. dan lagi dan lagi ! Bila masuk babak tu , mmg dia gelak .. pastu diam semula .. Lor , paham ke ?

Kemudian aku ke cerita lain iaitu ‘ Tangkap dia’ .. yang ada katak tu.. Haa , part katak tu .. mmg dia lari kat aku. Melompat dia ke belakang aku . Bila ilang katak tu , dia sambung tgk ..

Aku , tak jadi tidur ! Adehhh ..

You May Also Like

6 comments

  1. whhoaaa comel dia ketawa.. haha

    BalasPadam
  2. Waah.. Umur cam qhaliff ni biasa budak x reti nak takut bagailaa.. Pastu boleh plk qhaliff ni rasa lucu n gelak camtu skali.. Hebat qhaliff. Semoga Allah sentiasa merahmati mu (qhaliff iman) ahli syurga in shaa Allah.

    BalasPadam
  3. alahai, cam fhm jer kan? comeynya gelak

    BalasPadam
  4. hahaha.. ada background muzik. bunyi orang tembuk lesung..

    BalasPadam
  5. comelnye bunyi ketawa qhaliff hehehe

    BalasPadam
  6. nper dia lari nmpk katak tuh..?? geli kotz..cumer En Ben tunjuk real katak..dia geli x?

    BalasPadam