Corat coret Qhaliff di Iftar MATIC - BEN ASHAARI

Corat coret Qhaliff di Iftar MATIC

 

Qhaliff bersama rakan rakan blogger yang cool .. Terima kasih atas gambar ni yer .. hehehe ..

Photo

Photo

Photo

Dia penat sangat setelah sampai rumah … ngan aku aku lenaa lepas solat semalam .. huhuhu .. Ni pon dok sakit kepala .. tu yang malas skit nak berbuka kat luar ..

14 ulasan:

  1. comel jer qhaliff amik gmbr mulut itik...pandai dia ajuk blogger2 yg suka camwhore mulut itik...hehe

    ada pic muka qhaliff keletihan sgt tu..hari ni boleh ler ganti masa rehat tu yer, rehat cukup2.

    BalasPadam
  2. Qhaliff ramai peminat... tak mcm daddy die... hahaha...

    BalasPadam
  3. qhaliff macam terseksa..hahaa..ramai sangat duk dukung dia samoai berkerut2 dahi :p

    BalasPadam
  4. OMG , ado jugok. Owh TIDAK!

    BalasPadam
  5. Gambar Qhaliff buat mulut duck2 tu dgn yg nmpak gigi tu comellll sangattttt...hehehe... ^_^

    BalasPadam
  6. perghhh... berebut orang nak ambil gambar dengan Qhalif, memang terbukti Qhalif lagi glamer dari daddy dia.... hehehehe

    BalasPadam
  7. qhaliff lagi glamer ni haha abislah abg ben :D

    BalasPadam
  8. model utama...
    Qhaliff...mak qhaliff xikut sama ker bro???

    BalasPadam
  9. ok gambar saya ngn qhaliff xder :"(

    BalasPadam
  10. nak kata apa lagi.. dak Qhaliff memang aaa... eerrr... geram lah dengan dia ni.. ;)

    BalasPadam
  11. woah..qaliff menjadi rebutan..bukan sahaja gadis-gadis malah jejaka tampan dan taff pon nak bergambar dgn qaliff :p

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.