Ajaran sesat si ayah ke ???

by - Julai 29, 2013

 

Hahaha .. ada yang bagi komen gitu .. Aku tahu diorang bergurau jer .. Si Qhaliff ni , mmg gemar masuk ke dalam bilik atau mana mana saja asalkan atas sejadah tu ada aku ! Mak dia , tak nak lak buat gitu !…

Bila aku sudah , automatik dia berlalu dari situ. Semasa aku solat , dia main main dekat ngan aku .. huhu … Tu gaya orang solat la kot.. dok tengok aku ngan mak dia jer ..

Teringin dah nak solat kot ? Tapi perasan tak ? Budak budak kalau dengar azan kat tv , automatik diorang berenti bermain kan ? Huhuh.. Tumpuan penuh pada azan ..

Kita bila dengar azan ? Abiskan borak lagi .. huhu ..

You May Also Like

8 comments

  1. betul tu, azan yg sedap memang boleh menarik perhatian anak kecil.
    macam anak ejam suka azan tv3, siap dia letak jari telunjuk di mulut dan bunyi..syuhhh, suruh mak pak dia senyap...hehe

    BalasPadam
  2. aip menonggeng... haha. Kecik2 dah rajin duduk atas sejadah, semoga besar nanti tak tinggal solat. amin

    BalasPadam
  3. Perasan sangat. Hmmm kena senyap sah suh org bercakap tu pun.

    BalasPadam
  4. assalamualaikum. biasalah budak2. dia gemar follow ayah dia kot, sebab tu dia kacau time ayah dia solat. hehehe

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah umur sekecil Qhaliff sudah dekat dengar tikar sembahyang itu sangat baik..ciri ciri anak yang soleh ni si Qhaliff..good job Qhaliff.. :)

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah umur sekecil Qhaliff sudah dekat dengar tikar sembahyang itu sangat baik..ciri ciri anak yang soleh ni si Qhaliff..good job Qhaliff.. :)

    BalasPadam
  7. dok tertongeng-tonggeng..sujud ke rukuk tu..hehee..yup memng persan..anak buah nad akn bernti bermain dan dengar azan

    BalasPadam