Dua daddy , dua anak blogger ..

by - Julai 28, 2013

 

Hehehe .. akhirnya , setelah setahun lebih .. Last jumpa masa aku buat makan makan di rumah aku , tahun lepas .. Sekarang , dah besar diorang ..

Semalam , dua dua ni buat Lava Grill Restoran ni serupa diorang punya ! Abis bergendang sana sini .. huhu ..

Sedap burger eh ? Hehehe.. ada lagi sedaapp .. nanti citer eh .. Bawah ni antara rakan blogger yang gi Iftar smlm ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

8 comments

  1. bila su dpt merasa join iftar yer..lama tinggalkan dunia blog...ni baru join balik...hehe

    BalasPadam
  2. bestnye g sungkai ngan kawan2 bloggers :) burger tu nampak sedappp. tapi konpom x hbis makan hehe

    BalasPadam
  3. lor smpai gigit paip besi tuh..hihi

    BalasPadam
  4. Boleh habis ke mkn sorang tu? kalau dtg mkn sorang mmg tak dpt la nk mkn burger bertingkat2 tu..

    BalasPadam
  5. Kesian Qhaliff makan batang paip je .

    BalasPadam
  6. Alamak kena kol teledera ni makan paip je tu haha

    BalasPadam
  7. assalamualaikum. perghh sodapnya tower burger tu... bestnya iftar :D

    BalasPadam