Nak daddy jugak !

by - Julai 19, 2013

 

Gara-gara  tidur awal .. pastu terjaga ! Ni la diaaaa .. Daddy biasa buat kerja atas jam 12 malam , terkantoi dah .. Qhaliff dah jaga dan sukar nak tidur semula ..

Operasi menidurkan dia bukanlah mudah walaupun dia sebenarnya masih mengantuk .. Daddy pon ngantuk dah ni .. tapi ada kerja kena buat. Nak cari duit raya ni ..

Terpaksa kejutkan mak dia yang sedang lena kepenatan untuk amik alih urus Qhaliff .. Kalau dibiarkan , jadilah macam ari tu. Kalau nak ikut , maka tak siaplah kerja aku . Kesian kat wife yang kepenatan tapi nak wat camana .. Aku perlu jugak kerja sbb inilah pendapatan aku ..

Nampak mudah dan glam tapi sukar. Tak pe.. Bukan mengeluh tapi sekadar berkongsi rasa ..

You May Also Like

7 comments

  1. xpe, bersusah2 dahulu abg ben..

    BalasPadam
  2. cari2 la nanny sorang.. hihii... nanny pun tak larat berjaga kan...?

    BalasPadam
  3. Qhaliff..jom tido2...xmo kacau daddy..

    BalasPadam
  4. yela kn..bkn mudah nk cri pndpatan...

    BalasPadam
  5. comel dan geram dengan pipi dia tuuu

    BalasPadam
  6. bkak cerita upin ipin smpai qhalif tido balik.. huhu

    BalasPadam