Ganas anak aku ni !

by - Julai 23, 2013

 

Mula mula aku masuk bilik , aku nampak dia sebelah wife aku .. Pastu aku keluar dan ke ruang tamu ..

5 minit kemudian , aku masuk balik ke bilik , dia dah macam ni ! Camana la aku nak tidur sebelah dia ??? Bukan tak pernah .. pernah pon .. Tau tau kaki dia atas badan aku ! Grrrr …

Nasib baik la anak ..

Photo

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

8 comments

  1. hahaha cumil je anak bro ben ni...tp takpa bro...da lelaki mmg camtu...nakal pun lebih skit huhu~

    BalasPadam
  2. biasalah.. kalau boleh satu rumah tu dia nak 'jelajah'.. ;)

    BalasPadam
  3. pelbagai aksi bermakna pelbagai idea tu Qhaliff..heheheh..cumil :)

    BalasPadam
  4. lama tak terjah blog ben ashaari.menjadi inspirasi saya.sekian

    BalasPadam
  5. tuh yang tambah sayang tuh

    BalasPadam