Bila sana sini tembak menembak !

by - Julai 30, 2013

 

Semakin banyak lak kes tembak orang ni di negara kita. Bak kata PDRM , keadaan terkawal lagi .. Aku tak nak persoalkan apa mereka kata cuma aku risau jer .. Yelah , zaman ni , asal tak suka je terus upah orang .. pukul ke .. bunuh ke.. Tak ke naya gitu ? Haih .. nak bagi sakit hati orang pon dah takut skang ni .. hahaha .. Maklumlah , kita ni cakap kadang kadang rasa ok jer.. tapi ‘diorang’ lak terasa lebih ..

Jadi , perlukan aku mencari ‘perlindungan’  ? Mana yg sesuai untuk aku eh ?

Yang ni ? Ganas sangattt ..Nampak macam aku pemburu itik lak ..

Yang ni , bawak gi Syria atau Mesir ..best ni ! Belasah si Syiah tuuu ! Huhuh..

Yang ni pon leh tahan nii. huhuh .. Takkan aku nak beli ni dan usung gi lepak kat GSC kot ? Adeh ..

Yang ni ? Kecik sangat.. Tak bergaya langsung.. Macam koboi lak rasanya .. Wild wild west gituuu .. hehehe .. Tak cool .. Ni dah moden ..

Yang ni ? Aku bukan Terminator ! Nampak lipas pon dah segan .. Apa cerita ! Huhuh ..  Semua tak sesuai untuk aku ni .. Dah tu nak guna lagu mana ?

Pasang bodyguard ? Macam takut mati la pulak kan ?

Rasanya …

Banyakkan berdoa dan tawakal pada Allah .. Semua manusia mati ..

You May Also Like

4 comments

  1. Allah sebaik-baik pelindung...

    BalasPadam
  2. hohoho sempat pulak abg ben posing ngan weapon tu sumer. Tu real ke replika abg ben? Gamaknya kalau ada peluru betul dalam tu mau bersepai kepala orang ditembaknya huhu.

    BalasPadam
  3. dah macam2 berlaku.. tembak-menembak ni dah boleh dikatakan terlalu serius.. itu belum sebagai negara yg bebas membeli senjata api, bayangkan kalau malaysia macam negara yg dibenarkan menjual senjata api secara terus..

    BalasPadam
  4. bunuh tikus la kat rumah nad..hehe

    BalasPadam