Salah mak bapak Qhaliff ?

by - Julai 31, 2013

 

Dia takut nak naik … Tapi bila dah naik , tamo turun .. Wife masukkan duit , menda ni bergerak .. dia takut dan nak keluar terus ! Adehhh … Aku jangka dahhh ..

 

Sebelah mainan ni , ada mainan kereta lak .. Ada stering kooo .. Aku masukkan dia ke tempat duduk.. Tamo dia .. aku tunjuk kat dia stering .. Terus masuk dan tak nak keluar ..

Aku paksa dia keluar .. Mula nak menangis. Tapi sat je aku pujuk terus ok .. Salah aku kan ? Bukan kan ? Wife laa yang bersalah sbb tak larang aku ! Haaaa ..

You May Also Like

5 comments

  1. budak-budak biaselah bro ben.. ,mula-mula takut nak naik... bila dah naik tak mahu turun plak :)

    BalasPadam
  2. Haha mana boleh takut kereta. X hengsem nanti :p

    BalasPadam
  3. Hikhikhik semua yg bersalah

    BalasPadam
  4. ya allah.. tgk selipar dia pakai tuh.. dah macam org beso sgt..

    BalasPadam
  5. salah sapa...? suka Qhaliff main tapi takut + berani = suka

    BalasPadam