Kenapa sayang sangat kat dia ni ????

by - Julai 22, 2013

 

Aku tak faham ??? Tolong fahamkan aku !! Naik meluat aku tengok dia ni sampaikan aku hilang minat nak tonton perlawanan yang melibatkan pasukan negara kita !

Sampai 2015 ke nak simpan dia ni ?? Dah terbukti tak boleh buat apa apa dah dengan mamat ni … Kasi tukar je la orang lain .. Sekurang-kurangnya ‘chef’ yang baru nanti tau apa yang patut dibuat dan menambahbaikan .. Kalau tak jalan jugak , kasi tukar laaa .. Hidup sekali jer .. Takkan taknak ada perubahan kot ???

Kalau dia rasa pemain tak betul , amik la pemain lain yang benar benar berminat nak berkhidmat untuk negara … Susah ?

Dengan Chelsea kena 4-1 .. satu tu aku rasa pon gol saguhati.. Kira gol jaga air muka tuan rumah .. Ni dengan Barcelona ? Aiyoooo .. Aku rasa ni bukan perlawanan persahabatan tapi perlawanan pertunjukkan camana nak bermain bolasepak !

Aku terbaca di akhbar mana tah semalam .. Katanya dia ni akan dikekalkan hingga 2015 .. Baguslah.. Simpan sampai 2020 pon ok ..

Foto

Sokong  pasukan hoki lagi baik !

You May Also Like

4 comments

  1. arghhhh..baik simpan smpi nafas terakhir dia jer... bagik la org lain pula.. bg yang muda peluang

    BalasPadam
  2. ramai player yg boleh main tp dia p simpan..x paham betul..asyik eksperimen je la sampai ke sudah

    BalasPadam
  3. Bg zainal abidin hassan ok gak

    BalasPadam