Bayaran bantuan khas kewangan Aidilfitri

by - Julai 24, 2013

 

“ RM0 BH 24/07: PM Najib - Bayaran bantuan khas kewangan RM500 kepada penjawat awam Gred 1 hingga 54, RM250 kepada pesara. Bayaran dibuat pada 31 Julai ini. “

 

 

Ok la tu kan … dari tak dapat .. Yang swasta camana lak ? Amboi.. kena la tanya bos sendiri .. hehehe .. Aku pon ‘swasta’ gak .. Nak bonus , kena la kerja keras ! Jangan harap satu kerja je .. pastu abiskan masa dengan melepak kat kedai atau ngadap Facebook jer .. heeee ..

Hidup ni , kena rajin berusaha. Kalau asyik dok mengharap dari orang lain , payah gak .. Allah bagi dunia untuk kita cari rezeki halal .. Cari laa ..

You May Also Like

3 comments

  1. salam

    tahniah la kepada kakitangan kerajaan.. gunalah bonus tu sebaik-baik jalan.. Alhamdulillah..

    mohon kebenaran abg ben iklan dekat sini.. hehe.. :)

    Adakah SIMPANAN anda mencukupi?

    Pendidikan ANAK anda?
    Simpanan untuk PERSARAAN
    Simpanan untuk KES KECEMASAN
    Modal untuk PERNIAGAAN
    Mengerjakan HAJI & UMRAH
    Pembiayaan PERUMAHAN/KENDERAAN

    http://deenazmee.blogspot.com
    https://facebook.com/deenazmee
    https://twitter.com/deenazmee

    BalasPadam
  2. syukurlah ada rezeki lebih, boleh buat beli baju baby yg bakal lahir nanti..

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah....
    Rezeki raya anak2

    BalasPadam