Semakin manja dia ni ..

by - Julai 21, 2013

 

Rasanya , dah boleh dah ada adik ni .. hehehe.. Yelah , sian tkde kawan nanti .. Kena tidur awal la aku cam ni .. hehehe .. Haaaa… Jangan pikir bukan bukan yer ! Maknanya , aku skang tidur lambat jer.. Kena jaga kesihatan …

Cover line ..Hehehee..

Sekejap masa berlalu ? Dan jangan lupa kita semakin tua .. ehehhe .. Skang ni asyik nak berkepit jer .. Pantang ilang je aku , terus cari .. Kalau mak dia ada , dok follow mak dia .. tapi aku pon dia cari gak .. huhu ..

You May Also Like

4 comments

  1. semakin hari semakin sayang... http://jmbelog.blogspot.com/2013/07/kelab-blogger-ben-ashaari.html

    BalasPadam
  2. bermanjalah Qhaliff sebelum dapat adik...

    BalasPadam
  3. Qhaliff manja dulu puas puas ye..nanti dah ada adik boleh juga manja lagi cuma terhad sikitlah..memang adatnya begitulah..

    BalasPadam
  4. abg ben pun mesti xleh jauh ngan Qhaliff kan?hihi

    BalasPadam