Mee Ketam KL untuk berbuka puasa !

 

Gulp .. aku tak bertujuan nak buat korang terliur ! Aku sendiri pon terliur tengok gmbar gambar mee ketam ni .. Biasanya kita tengok maggie ketam tapi ni mee ketam yer !

Terjumpa di FACEBOOK semalam .. Jadi saja nak berkongsi info dengan korang. Mana la tau kot ada tercari port untuk berbuka puasa kan ?

Terletak di 75A/4 Jalan Keramat, Dato Keramat,54000 Kuala Lumpur
(bersebelahan masjid Al Akram , pasar keramat) atau di No 11, kompleks Anjung 7, jalan Zirkon B 7/B, Seksyen 7,Shah Alam , pastinya restoran ni menjadi tumpuan mereka yang mengemari makanan yang ada ketam di dalamnya ! Hehehe ..

Photo: mee kari ketam + lala rm12 sahaja... ada di Restoran Mee Ketam, Seksyen 7 Shah Alam dan di Mee Ketam Kuala Lumpur cawangan dato keramat..

Terliur ? Jangan marah aku .. aku pun dah terliur ni ! Nak gi , jauh niii .. hehehe . InshaAllah , nanti aku sampai gak di sana .. heee ..

Waktu operasi ialah Selasa ke  Khamis : 12:30 tengahari - 22:00 malam manakala Jumaat  17:00 petang - 22:00 malam . Sabtu dan Ahad - 12:30 - 22:00 malam.

Sebarang tempahan , sila ..

Phone
+60192496054 & 0192346388

Website
http://meeketam.blogspot.com/

12 ulasan:

  1. baru tengok gambar dah terliur..belum tengok betol2.. *drool*

    BalasPadam
  2. wahh sedapnya.. hehe kat balik pulau, penang pun ade jugak kedai mee ketam nihh :)

    BalasPadam
  3. giler r.. best giler tgk ketam tu... aiyoooo..

    BalasPadam
  4. argghh..menggoda betul...hihi :D

    BalasPadam
  5. occay...sangat menggiurkan... nasib hari ni masih belum puasa lagi...he he he... cam nak pergi jer malam ni... ketam my favourite...

    BalasPadam
  6. mee ketam?kat bangi sec 7 plak ada restoran jual megi ketam. Err tak sama kan?kan?

    p/s : aku takleh makan ketam.. gout!!

    BalasPadam
  7. pernah pg tapi tak dapat tempat full aja tempat tu... mujur hari ni kalau esok mau ada yg meraung kih...kih...

    BalasPadam
  8. pix pertama tuh sepit ketam..cam ketam batu jer...kiter leh makan ker??

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.