Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 15 Julai 2013

Rendang ikan sardin untuk santapan Aidilfitri ?

 

Dia fikir , ikan murah kot dan 'daging' nak duduk dia saja ke tengok ayam naik harga ? Hehehe .. Sesenang hati je suruh elak makan ayam eh ?

Takkan itu je solusinya ? Haihhh .. kalau gini , budak tak lulus SPM pon leh kasi jawapan .. Hurmm ..

10 komen :

Adam Narzuan berkata... [Reply to comment]

dia jenis xpernah makan ayam kot...

Carlos Santiago berkata... [Reply to comment]

jawapan seorg menteri. sangat memalukan. baik jadi cikgu tadika mcm ni. cakap kt budak tadika, diaorg pasti angguk je

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

ade sesetgh org xmkn sardin. hah, achaner tuh? xkn nak paksa jugak tekak diorang telan mende yg diorg xbuleh telan! haish! emo plak i ols tau!

Munirah Abd berkata... [Reply to comment]

knapa ckp camtu? ni la kalau bercakap tak menggunakan anugerah otak yang ALLAH bagi. huh

SysOp berkata... [Reply to comment]

Bhai Ben...

Err.. mamat "menteri" nih mana pernah pergi ke pasar kot... atau mana pernah hidup sederhana atau susah...

Dier lahir-lahir terus kaya dan senang....

Inilah kesan dari "Istidraj" ...

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

Sally Samsaiman berkata... [Reply to comment]

dia duit byk takpela...masalahnya...ikan pun nauzubillah punya mahal =.="

NAL berkata... [Reply to comment]

tekak loya makan ayam rasanya nie.. kehkehkeh

inazamri berkata... [Reply to comment]

jom pakat2 buka posa umah dia nak.mesti takde lauk pauk ayam ni menu berbuka dia sbb tu dia sarankan kita mkn ikan dan daging...nampak sgt dia tatau harga ikan daging pun melambung2.Dia selalu dpt jemputan mkn free best la..event sana sini ditaja mkn minum bagai.

ayu zan berkata... [Reply to comment]

jawapan yg mengecewakan.

Muhammad Nizam Shaharuddin berkata... [Reply to comment]

kalau harga beras naik takkan nak jwb jgn beli beras gak kot... ermmm menteri pasola...

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI