Rendang ikan sardin untuk santapan Aidilfitri ?

 

Dia fikir , ikan murah kot dan 'daging' nak duduk dia saja ke tengok ayam naik harga ? Hehehe .. Sesenang hati je suruh elak makan ayam eh ?

Takkan itu je solusinya ? Haihhh .. kalau gini , budak tak lulus SPM pon leh kasi jawapan .. Hurmm ..

10 ulasan:

  1. dia jenis xpernah makan ayam kot...

    BalasPadam
  2. jawapan seorg menteri. sangat memalukan. baik jadi cikgu tadika mcm ni. cakap kt budak tadika, diaorg pasti angguk je

    BalasPadam
  3. ade sesetgh org xmkn sardin. hah, achaner tuh? xkn nak paksa jugak tekak diorang telan mende yg diorg xbuleh telan! haish! emo plak i ols tau!

    BalasPadam
  4. knapa ckp camtu? ni la kalau bercakap tak menggunakan anugerah otak yang ALLAH bagi. huh

    BalasPadam
  5. Bhai Ben...

    Err.. mamat "menteri" nih mana pernah pergi ke pasar kot... atau mana pernah hidup sederhana atau susah...

    Dier lahir-lahir terus kaya dan senang....

    Inilah kesan dari "Istidraj" ...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam
  6. dia duit byk takpela...masalahnya...ikan pun nauzubillah punya mahal =.="

    BalasPadam
  7. tekak loya makan ayam rasanya nie.. kehkehkeh

    BalasPadam
  8. jom pakat2 buka posa umah dia nak.mesti takde lauk pauk ayam ni menu berbuka dia sbb tu dia sarankan kita mkn ikan dan daging...nampak sgt dia tatau harga ikan daging pun melambung2.Dia selalu dpt jemputan mkn free best la..event sana sini ditaja mkn minum bagai.

    BalasPadam
  9. kalau harga beras naik takkan nak jwb jgn beli beras gak kot... ermmm menteri pasola...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.