Bancuh susu sendiri dah dia ! - BEN ASHAARI

Bancuh susu sendiri dah dia !

 

Dia nak susu.. Tunjuk kat aku. Aku capai je bekas susu dia , dia pantas gi amik bangku kecik dia. Dan sedia untuk bancuh susu dia sendiri !

image

Pandai pulak tak kasi tumpah.. Kalau ada tumpah.. dia wat muka 10 sen.. Dia tau aku nanti akan bersihkan.. Dia terus sambung ke scoop seterusnya !

Hurm.. Tapi aku tak kasi la dia tuang air panas. Dia pon tau tu ‘MERBAHAYAAAA’.. katanyaa…  Hurm.. tunggu sorang lagi nak nak jadi chef kat dapur rumah ni .. Memasing dah muka sibuk kat dapur..

3 ulasan:

  1. good qhaliff..hehe

    seronok bila tengok perkembangan anak ni.. (^__^)

    BalasPadam
  2. jarang dh bce sal abang ben dlm fb..hehe suami minat abg ben nk blaja jadi sado katenye..blh abg bg tip hehehe

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.