Blogger : AMAN PALESTIN , suatu penghargaan buat kami !

by - Isnin, April 13, 2015

 

Alhamdulillah.. sapa sangka kan ? Satu pengiktiran dari sebuah badan NGO yang punya dipandang tinggi di dalam negara ni.. AMAN PALESTIN semalam secara rasmi semalam melantik blogger KELAB BLOGGER BEN ASHAARI sebagai blogger Aman Palestin.

image

Siapa sangka kan ? Sebelum ni , ramai je kritik dan pandang sinis penubuhan kelab komuniti blogger ni ! Sekarang terbukti .. ianya memberi manfaat pada masyarakat sekeliling amnya ! Eceh..dah dah aku tulis macam wartawan.. hahaha ..

image

Disokong oleh team Projek Travel juga , semalam ramai blogger terutamanya dari Kelab Blogger Ben Ashaari turun ke Majlis Perjanjian Persefahaman Rakan Korporat, Duta, Penyerahan Sumbangan, Pertemuan Rakan Blogger dan Media Sosial bersama Aman Palestin Berhad di Hotel Bangi-Putrajaya , Bangi.

Satu pengalaman dan penghargaan tak ternilai buat aku dan juga rakan rakan.. Maklumlah , kami turun sana atas tiket Blogger ! Yang mana rasakan blogger ni cumalah pandai cari isu panas utk lariskan blog.. Hehehe.. kan ? Tapi bukan semua macam tu… kan kan ?

image

Dan menariknya.. eceh.. menarik eh ? Hahaha.. Razi dari blog www.razzwey.com diamanahkan untuk mewakili team memberikan ucapan ! Hehehe.. Aku tak nak naik sebab nak semua orang merasai detik terindah bergelar blogger ni.. Dan dia berjaya menjalankan tugasnya dengan berjaya walaupun agak gugup seketika.. Hahahaha.. Acaner nak jadi artis neh ???

imageimageimageimage

image

Terima kasih buat semua rakan rakan blogger yang turun beri sokongan dan juga yang tak dpt turun tapi turut memberi sokongan pada Aman Palestin. InsAhallah , tugas kita akan bermula nanti !

image

You May Also Like

9 comments

  1. Alhamdulilah, satu pengiktirafan buat satu team KBBA, syukur ya Allah, ada masa nanti masa bulan 9 nanti kena buat slot solat hajat beramai2 nanti ben, doa agar team KBBA ini terus melangkah dengan jayanya dengan redha Allah.

    Semoga perjanjian MoU ini memberi semangat agar terus menyokong secara langsung dan tak langsung...syabas Ben!

    Saya penyokong belakang tadbir, melihat dari jauh dan mendoakan team. Syukur, Alhamdulilah.

    BalasPadam
  2. alhamdulillah.. tahniah KBBA..

    BalasPadam
  3. Syukur Alhamdulillah..
    Tahniah Abg Ben & team KBBA.

    BalasPadam
  4. alhamdulillah.. tahniah abg Ben dan KBBA...



    www.yanieyusuf.blogspot.com

    BalasPadam
  5. alhamdulillah tahniah team KBBA..

    BalasPadam
  6. bukan sekadar blogger.
    proud to be part of this family.

    BalasPadam
  7. tahniah!semoga kekal aktif dan berbakti..cewahh da gaya ucapan ape da

    BalasPadam
  8. Heliza dok tenung je, tu yang gugup tu... hahahahaa....

    Apa2pun terima kasih abg ben sebab beri peluang, dan sokongan rakan2 KBBA juga...

    Terima kasih Aman Palestin...

    BalasPadam
  9. alhamdulillah.. tahniah buat semua.. :)

    BalasPadam