COSMODERM : Hilangkan parut di tangan aku !

by - Rabu, April 22, 2015

 

Hurm.. Segan pulak sengok parut di tangan aku ni ! Nampak sedikit tak cun.. hehehe .. Camana nak hilangkan ? Aku tanya kawan aku di Cosmoderm.. katanya boleh guna dua produk mereka yang memang bertujuan untuk perbaiki sel kulit mati dan juga rosak..

Macam tangan budak budak main pasir lak ! Huhuh.. segan ok !  Ni gambar beberapa selepas luka tu sembuh. Dan dah letak beberapa kali Vitamin E Oil dan Vitamin E Cream dari Cosmodem.

image

image

Alhamdulillah.. ada sedikit pengurangan pada parut tu. Nak terus hilang tu , mengarut la.. aku tak berani nak pakai ubat yang cepat nampak kesan ni.. huhuhu..

image

Mana nak beli ? Berapa harga ? Hurmm.. Jap tengok kat web Cosmoderm. Beli online je senang..

image

Nak order ? Sila klik SINI .. Diorang pos terus atau kalau tak sabar , leh gi ke farmasi yang berdekatan ngan korang.. Er , bukan semua farmasi yer.. hehehe..

image

Selain dari produk yang aku tunjuk tu , ada banyak lagi produk yang mampu korang beli kat sana.. Ni masanya untuk berjimat cermat.. Beli mahal mahal pun nak wat pe kan ? Yang penting , berkesan dan selamat !

You May Also Like

4 comments

  1. banyak saya dengar cosmoderm mmg ok.. tapi tak pernah try lagi la.. dok pakai herbal blend utk masalah kulit jugak.

    Cadangan Sarapan Untuk Kurus

    BalasPadam
  2. Cosmoderm antara produk bagus yang pernah kawan-kawan guna. Krim untuk kulit pun ada pilihan termasuk set vitamin E series.

    BalasPadam
  3. banyaknya kelebihan Cosmoderm nih.. boleh cuba laa nanti..

    BalasPadam