Bagi wanita yang menjaga aurat ketika bersukan, French Jilbab ni sesuai !

by - Oktober 01, 2020

Masalah mencari pakaian yang sesuai ketika bersukan pada orang perempuan memang payah skit. Mereka ingin juga beriadah tapi risau pakaian yang digunakan , mendatangkan dosa untuk dia. Kan kan? Yang tak kisah tu , tak pe la.. banyak pakaian boleh pakai.. gitu , kan ? Hee..

Bila aku tengok instagram SOPHIA ni , terasa cam wow gitu ! Cantik sekali. Nak tergoda pun tak leh. Tutup abis. Hahahah... Mampu kata cantik dan wow je.. Alhamdulillah. Terjaga nafsu yang melihatnya.. tak kira lelaki atau perempuan di zaman ni. 

Harga , aku tak pasti. Korang boleh tanya sendiri di Instagram SOPHIA ni. Kalau taknak berniqab , pun ok je tu. Pakai je yang labuh labuh. Gabungan warna pon cantik je aku tengok. Sesuai dengan masa kini.  

Risau apa orang nak kata ? Apa lak orang nak kata ? Lagi orang respek ada la bila korang pakai gini. Yang berkata atau tersenyum sinis tu, hatinya mesti bermasalah. Biarlah... Yang penting , apa ALLAH kata.. kan kan ?








 Rugged tapi terjaga.. ok pe ? Huhuhu.. Nak bergaya pun selamat jer.. Terutama dari mata nakal lelaki dan juga Covid 19 ! Heheheee..


Instagram : Maryam_Sophia09

You May Also Like

4 comments

  1. Simple but nice.. bagus ada design macamni. Mudah nak beriadah/bersukan di luar rumah.

    BalasPadam
  2. Simple but nice.. bagus ada design macamni. Mudah nak beriadah/bersukan di luar rumah.

    BalasPadam
  3. Cantiknyaaaa .. Bagus juga bila ada yang keluarkan design camne .. Mudah untuk muslimah yang menutup aurat menjalani aktiviti bersukan..

    BalasPadam
  4. doakan mimin berhijrah yaa macam ni

    BalasPadam