Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 15 Julai 2013

Tidur sendiri la dia sekarang ni ..

 

Photo

Dia tidur awal smlm.. kul 8 malam sbb ngantuk sangat dan aku jangkakan dia akan jaga dalam kul 12 ke atas dan tepat jangkaan aku ,  dia jaga kul 2 pagi setelah berkali kali mengeliat ! Puas tdooo..

Kalau dia jaga kul 2 pagi , mak dia nak bangun masak sahur jam 5 pagi  dan aku , baru nak tidur ni , camana ? Sapa nak tengokkan dia ?

Hurmm… Nasib baik la dia bukan jenis merayap ke dapur sorang sorang.. dia cuma main kat sofa dan kat mak  ayah dia.. Dan kena ada umpan gak .. pasang je Upin Ipin .. bila abis , dia akan angkat hp tu dah bagi kat aku untuk pasangkan siri yg lain !

Kul 3 pagi lebih rasanya dia tidur balik .. Pastu bangun semula jam 7 pagi .. hehehe… Dan sekarang , jam 10 pagi .. dia tidur semula .. Banyak benar tenaga dia direcharge ..

3 komen :

Ibu Amirul berkata... [Reply to comment]

penat sangat tu.... tapi kena tengok juga, kalo waktu tidur anak lebih dari biasa, takut dia tak sihat je....

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

& bnyk jugak qhaliff b'pikir. good for his brain.

emmas CAHAYER berkata... [Reply to comment]

qhaliff ggt kuku ker??

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI