Jubah Lelaki Moden

by - Isnin, April 25, 2016

 

Baru-baru ni , team Kelab Blogger Ben Ashaari berpeluang bertemu dengan pemilik Jubah Lelaki Moden yang semakin popular di media sosial. Rekaan yang uniknya menjadi tarikan hingga ada yang meniru patternnya.. namun dia tak kisah pon !

Kali ni , dia bersedia dengan gaya terbaru.. Wah.. kacukan gitu ! Jubah Ip Man katanya.. hahaha.. Ok apa ?? Ada yang kata , takde identiti melayu.. Sejak bila jubah ada identiti melayu ? Kan ? Bagi aku la… jubah ni dah macam pakaian biasa.. Yelah , ada yang tak nak pakai jeans sendat , pakai la jubah.. Asalkan menutup aurat dan boleh bawa solat , dah la .. kan kan ?

image

image

Smart la kan ? Haaa.. Tu belum aku yang pakai ! Nasib baik dia tak bawak size aku.. kalau tak ??? Haaa.. Tak pasal pasal aku jadi model jubah hari tu.. Auwww..

Mana nak beli ? Nak jadi agen dropship ? Harga berapa ? Ok , okkkk.. sabarr ! Kita mulakan dengan..

OPEN DAY JUBAH LELAKI MODEN

Bagi mereka yang berminat untuk menjadi agen / dropship Jubah Lelaki Moden, dijemput datang ke butik kilang JUBAH LELAKI MODEN untuk melihat dan merasai sendiri koleksi jubah dan kurta sempena AIDILFITRI 2016.

Kadar keuntungan yang menarik bagi agen, bermula dari 20% sehingga 50% . Agen boleh mula membuat PRE-ORDER bermula 30 April 2016 dan stok dijangka tiba pada 1 Jun 2016.

Tarikh: 30 April & 1 Mei 2016

Masa: 10 pagi – 8 malam

Lokasi: Alam Avenue 2, Seksyen 16 Shah Alam

HARGA JUALAN

Harga jualan bagi koleksi jubah & kurta moden bermula dari RM 109 sehingga RM 229. Terdapat 3 koleksi jubah dengan 10 pilihan warna setiap koleksi, dan 1 koleksi kurta moden dengan 10 pilihan warna.

Jualan akan bermula pada 1 June 2016

Ok ? Paham dah ?? Okeh.. satu lagi nak kasi tauuu .. Sempena Aidilfitri , satu kolobrasi telah dibuat antara Jubah Lelaki Moden dengan Hafidz Roshdi.

Group 1 Hafidz 1Alyas & Eyfa 1

Arash 1

Amacam ? Cun kan ? Aku pon nak beli satu nanti.. Kain dia sedap wooo ! Tak mudah kedut gituuu…

Dah , dahhh .. set date.. jumpa kat sana nanti !

You May Also Like

11 comments

  1. hari tu, pegang jubah yang color merah tu kain memang best.. kalau dijadikan jubah perempuan, orang kata kain jenis 'terletak'... sedap pakai..

    BalasPadam
  2. Lepas ni boleh la feeling2 ipman gitu, untuk hari raya... hohohoh...

    BalasPadam
  3. berkenan yang wanita nye tu. huhuhuh.. yg gaya ipman pun mesti macho kalau abamaji pakai. hehehe

    BalasPadam
  4. Sekarang jubah baik untuk lelaki atau wanita dah jadi macam baju melayu dan baju kurung..sentiasa menjadi pilihan dan perhatian kerana kesesuaiannya...bagus..

    BalasPadam
  5. design jubah ipman tu memang nampak elegen, smart bila dipakai!

    BalasPadam
  6. Yang jubah warna merah design ala jubah wong fei hong pun ada.. like IP Man

    BalasPadam
  7. singgah dari http://jmbelog.blogspot.my/ ( #jmbelog )

    BalasPadam
  8. berkenan tgk yang hitam gold tu...

    BalasPadam