Design grafik orang muda yang pasti menarik minat korang untuk menempahnya !

by - Selasa, September 01, 2020

Aku suka godek Instagram mereka yang follow aku atau komen mahupun yang Like di posting aku. Saja la nak tau sapa mereka. Kalau tak patut orangnya, aku blocked je terus. Ramai je yang mengarut di Instagram tu dan aku dah pun blocked diorang..

Dan yang berkebolehan, berbakat besar atau kreatif pasti akan menarik minat aku. Apa yang aku buat ialah mewar warkan keistimewaan mereka tu. Mana la tau , kot kot ada yang teringin nak guna khidmat mereka.. kan kan ? 

Seperti Cik Aishah atau MellowCandy17 ni.. Aku dapati rekaan design grafik dia sangat menarik perhatian aku. Lalu aku mintak dia buatkan header untuk blog aku. Nak tengok camana dia punya citarasa dan idea. Maklumlah , orang muda.. hehee.. 

Diberinya aku 4 design. Dan semua menarik perhatian aku. Tak tau mana yang sesuai untuk blog aku. Kalau guna di FB profile aku pun cun gak tu. Heheheee...


Di Instagramnya , aku nampak banyak dah projek projek yang dia buat. Cantik cantik dan menepati selera aku la.. Korang , aku tak pasti. Korang boleh tengok sendiri dan yang aku tahu, harga untuk tempahan dengannya memang masuk akal. 

Kalau korang berminat nak tempah logo atau design , korang boleh direct message pada dia terus. Pandai pandai la deal ngan dia.. Hee..

Ha... mana yang sesuai untuk blog aku ? Pening pikir ni..

You May Also Like

4 comments

  1. Personally saya rasa yang nombor dua tu lawa

    BalasPadam
  2. No.3 tapi warna awan tu buat ala2 warna ungu2 kemerahan... fuhhh cantik ooo

    BalasPadam
  3. I've seen a ton of ventures he's finished. Need Someone To Write My Essay She's lovely and fulfills my taste. Folks, I don't know. You can see with your own eyes and apparently, the cost for booking with it is sensible.

    BalasPadam