Sakit di sendi , otot , terseliuh atau lenguh lenguh ? Cubalah Antiphlamine S Lotion ni !

by - Khamis, Mei 20, 2021


Setiap malam , sebelum tidur memang badan badan aku lenguh lenguh punya. Punca ? Mungkin masa streching  atau warm up sebelum nak workout tu tak berapa nak panas atau mungkin masa warm down tu.. tak sempat nak buat ! Hahaha.. Aku yakin ramai je macam aku. Tak sempat nak buat punya. 

Kesannya ? Memang ada ! Terutamanya , bila bangun tidur ! Terasa ketengangan pada leher dan juga pinggang. Lenguh kat kaki dan lengan tu, hehe.. tentu sekali ada ! Tapi tang leher tu, adoilah.. memang terasa ketat sangat ! Pinggang pon gitu gak. Kena streching skit baru rasa lega. 

Tapi sejak aku guna Antiphlamine S Lotion ni, terasa sangat membantu ! Sebelum nak workout tu, aku sapu dulu. Selepas siap workout.. mandi , sebelum tidur.. sapu skit ! Tujuannya nak kasi otot tu relaks dan juga aku dapat tidur yang lena. Maklumlah, badan berotot ni lain skit ! Bayangkan badan cam Sazali Samad tu ! Tak terbayang aku. Hehehe.. 

Sangat sesuai untuk mereka yang ada masalah dengan sakit otot , sakit sendi , terseliuh , lebam sebelum dan selepas bersenam , sakit di belakang badan mahupun bahu. Boleh juga guna jika korang lenguh lenguh ketika buat kerja di rumah mahupun di luar rumah. Kalau di pejabat asyik duduk jer.. sakit leher tu kan ? Atau lenguh jari jemari.. try la guna. 

Tak susah pun nak guna Antiphlamine S Lotion ni. Letak sedikit di tapak tangan dan kemudian sapu. Jangan buh banyak banyak.Sikit je dah memadai. 




Antiphlamine S Lotion ni diformulasikan dan dihasilkan di Korea. Komposisi 2 dan 1 yang tediri dari L menthol dan Methyl Salicylate yang akan memberikan kesan dingin pada kawasan yang disapu dan terkesan  itu seterusnya akan mengurangkan keradangan serta melegakan kesakitan. 

Tidak berminyak. Losen putih berpudina. Terasa dingin. Cepat serap. Oh ya.. boleh guna 1 hingga 4 kali yer. Dan... pada botol tu ada Roller Akupressure. Bagus roller tu ! Gunakan pada bahagian bahagian yang stress dan tegang. Mampu memberikan kelegaan. InshaAllah. 







Lenguh atau  ketengang pada leher ? Sapu dulu losen pastu gunakan Roller Akupressure. Macam aku punya kes.. aku akan gunakan juga pada jari jemari tangan  dan juga tapak tangan dek kerana lenguh pegang telefon pintar atau penat menaip di laptop.  Memang lega laa pastu. Oh, jangan roll kuat kuat. Manja manja jer.. Haa ! Ok ? 

Satu botol Antiphlamine S Lotion ni, bersize 100 ml. Mudah untuk dibawa bergerak sana sini. Boleh dapati di farmasi terpilih di seluruh negara  atau boleh beli terus secara online di web EUCOGEN Store ini. 

#AntiphlamineMY
#MassageOnTheGo













 

You May Also Like

5 comments

  1. Tidak berminyak tu baguslah. Best lah tidak mengotorkan pakaian bila disapu tempat sakit. Mudah nak cari kalau di farmasi ni. Menarik

    BalasPadam
  2. Listen putih tu klu berangin best lah pakai..nk cr lah nt

    BalasPadam
  3. Unik packaging dia siap ada roller lagi

    BalasPadam
  4. First time get to know about this Antiphlamine S Lotion, nanti nak try sebab tengah sakit leher & lengan.

    BalasPadam