Geledah DAPUR : FACTS OF LIFE

by - Ahad, April 18, 2010

Salam .. selamat pagi .. Aku percaya ramai masih seperti tidak percaya tentang kemalangan Achik Spin. Terpaksa kita semua menerimanya. Al-fatihah buat roh beliau.

Ok .. pagi ni , aku nak ajak korang geledah dapur sorang lagi rakan kita yer .. hehe .. Seorang ibu kepada 4 orang anak yang mengelarkan dirinya makcik aka HANN.

Sebelum kita geledah , kita baca dulu latar belakang blog makcik HANN ni. Kot ada pantang larang semasa masuk dapur orang ke .. Mana la tau kan .. hehhe

" Blog wujud end of tahun lepas. Macam Mat juga, asalnya hanya untuk rujukan sendiri. Melihat kengkawan yang saya link di sidebar (tanpa mereka mengetahui saya follow dari jauh..) saya mencuba resipi yang bermacam itu, tapi, since macam rasa nak menjadikan blog nih sebagai rekod peribadi, dan hasil tangan saya, maka, dengan itu wujudlah blog ini dan terus diupdate dari masa ke semasa. Since then jugak, saya kembangkan kepada aspek lain, nutrisi, diet, dan apa juga yang berkait dengan pemakanan, selain dari my own life journey (selit jugak sikit).. "

Jadi apakah repesi yang istimewa pernah makcik HANN ni buat ek .. masa untuk ??? Geledaaahhhh ..
Woowwww... feveret aku niihhhhhhh .. sedapnyeeerrrr ... Korang tak tau ke apa ni ?? Ler .. dah dah .. aku dah abis geledah dah .. Makcik Hann , saya jumpa 50 sen tadi kat celah oven.. heheh.. saya amik ek .. hahahaha..guwau jer... dapur bersih gileeee ..

OK ok ... jomm GELEDAH DAPUR : FACTS OF LIFE

You May Also Like

1 comments

  1. alfatihah tuk arwah..sian isteri dan ank2 yg msh kcil dlu ank sulong beliau menghadap ilahi skrg arwah plak yg pergi..

    BalasPadam