KONTROVERSI ! Gambar Header Ben Ashaari Bukan Ben Ashaari !

by - April 25, 2010

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. aku pun tak caya laaa.. tu bukan aku... orang lain .. sapa kah beliau ?? Aku pun tak tauuuuu ..wooo woooo .. hehehe...

Ada yang kata cam jimmy choo .. eh..jimmy shanley.. ada yang kata cam yusri kru .. ada yang kata cam brad pitt ... malah ada yang kata cam TIGER WOOD !!! hUH...

Kalau cam brad pitt zaman muda tu aku caya la .. tapi cam TIGER WOOD ni dah lari jauh .. cam woody woodpecker sama la kot ... hehehhee

Kepada yang kurang pasti adakah gambar itu gambar BEN ASHAARI ... jgn risau .. tu mmg BEN ASHAARI ..kenapa berbeza dengan gambar gambar yang lain , tu kena tanya pada photographer .. dia yang amik pic .. ambo cuma melakonkan adegan tu sajaaaa.. hehehe

Nak tengok gambar kawin ku yang memakai baju putih itu kah ???

You May Also Like

10 comments

  1. haah..memula tengok pun macm jimmy stanley..huhuhu....
    rupa2nya..encik ben ashaari..=)

    BalasPadam
  2. takmo lah.. dah muak sudah.. wuahahhhaha

    BalasPadam
  3. salam..mmg la ben akak nengok ko ada iras2 jimmy stnley lee..ingatkan kembar dia..tapi apa2 pun ben ashaari adalah ben..jimmy pun xleh membebel cam ben..he3

    BalasPadam
  4. wau kacak. baru nak mgurat, haha

    :p

    BalasPadam
  5. nak!!!!!!!!!!! cepat la tunjuk...hehehe.....

    BalasPadam
  6. hihihi, iras muka asben kita pun ada ni... igt dia buat blog memula..hahaha

    BalasPadam
  7. pic yg mana satu ni??ada byk ke

    BalasPadam