Jelajah Blog : INFO.LAYAN

by - Jumaat, April 30, 2010

SIAPA BEN ASHAARI ???? MANA BEN ASHAARI ???? aku pun tak tauuuuu .. woo wooo wooo...cam lagu SYAKILLA , Wings lak ..

Blog yg penuh dengan info ini mmg best di layan ... macam macam ada weh .. Cuba baca apa dia tulis intro tentang jelajah blog Ben Ashaari ni ..

" Kebelakangan ni ramai sangat blogger yang buat review tentang Ben Ashaari. Terutama blog kaum hawa ni ... Ramai yang mahukan beliau review blog masing².

So aku tertanya ... siapa Ben Ashaari ni? Ada kena mengena dengan Awal Ashaari ker?

Ada sesiapa kenal dia?


Ihsan dari pencarian Uncle Google membawa kepada link beliau di Blogger baru vs Baru lama : Bantu membantu. Rupa-rupanya beliau ingin membantu memperkenalkan blogger² yang baru melalui reviewnya. Patutla ramai sangat yang wat posting tajuk SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI.

Daripada respon yang diberikan oleh tuan punya blog setelah di review oleb Ben Ashaari ni ramai yang mengatakan blog mereka semakin popular & bertambah trafik yang masuk. Wah ... ini sudah bagus ... kalau trafik dah banyak bermakna kawan pun makin ramai la ..."

Panjang lagi dia tulis ... Tu nanti korang baca la sendiri ek.. Ok ..berkenaan dengan blognya , bagi aku takde masalah .. semua ok .. entri dan juga template ... kira sesuai dijadikan blog melepak sambil membaca .. hurmm ... betui3..

Jom kita g jelajah sambil melepak minum kopi di blog >>> INFO.LAYAN

You May Also Like

0 comments