Jelajah Blog IBU: Putu Bambu

by - April 26, 2010

Salam ..selamat pagi ... Hehe... sihatkah ? Aku ? Jgn ditanya.. hahaha ...Ok...

Aku rasa akak Putubambu ni lama dah tunggu aku kan.. tak sampai sampai lagi 'rumah' dia .. maaf yer kak ... Erk.. sama umur lak lak ... korang kena panggil akak kalau rasa korang tu muda lagi .. kalau yang dah 'berpengalaman' tu tak la yang yer .. hehehe..

Puan PutuBambu kita ni sedang mengadakan lelongan baju di blognya ... hehehe.. aku tak tau la mahal ke murah .. sbb aku takde anak lagi... Tapi bukan lah blog dia tu jual baju jer tapi kebetulan entri terbaru dia berkenaan tu ... ok per??

Entri entri dalam tu , best..macam macam cerita ada ... Template yang terang ..simple .. mata nak membaca pun tak pedih ... Ermm... loading pun cepat kan .. bagus blog ni ... Aku syorkan korang jadikan blog ni geng korang ... Jommm .. kita g jelajah blog ibu >> PUTUBAMBU

You May Also Like

2 comments

  1. ate..mekasih le en. ben yg sudi singgah kat blog teman yg tak seberapa tu...

    yg lain..jemput2lah datang ye..

    BalasPadam