Seorang Gadis Mengaku BEN ASHAARI Menyebabkan Dia ..

by - April 30, 2010

Haih .. aku terkedu bila membacanya ..tak tau nak kata apa .. bukan salah aku pun .. dia sendiri yang cari pasal ! Berkali kali aku cuba melarangnya , tapi degil !

Bukan apa ... aku nampak kemampuan diorng diorng ni .. Dari dok melepak bergossip , merokok , hidu gam , tackle jantan .. Tapi bukan dia la ... orang lain .. orang lain tu orang yang nakal nakal la .. bukanya korang .. haaaa .. aku tak la kata diorng tu jahat cuma nakal .. mana tau satu hari nanti insakan .. haaaa.. kang ada yg salah faham lak ...

Berbalik pada budak ni ... Mmg aku selalu marahkan dia .. toksah membuang masa kat web yahudi tu ... sesekali boleh la ..bukan tak boleh .. tapi ni asal on je pc terus bukak tu dulu .. jadikan web tu no 10 bila online internet tu .. ha.. kan kan ? bukan tak penting , penting tu penting .. tapi ada lagi penting dari tu ...

Last last dia terima hakikat .. BEN ASHAARI PENYEBAB SEGALA GALANYA .. ! Aku nak kata apa dah ?? Terima je lah seada-adanya ... hurmmmm ..

Kalau korang nak baca sendiri pengakuan jujurnya ... baca kat sini .. >> PENGAKUAN

You May Also Like

5 comments

  1. hahahaha.. mmg ikhlas sungguh =)

    BalasPadam
  2. kusssssssss


    suspen dni.. ingatkan encik ben buat apo la kat dia haha


    DEMI KAMAR BERADU

    BalasPadam
  3. heheheh , sib baik dia x tulih .. BEN ADA LAH ... BEN 10...

    abis citeeee

    BalasPadam
  4. Tp BEN juga adalah BEN NATHAN.. Adakah ketiga2 BEN ni adalah org yg sama?? hermmm..fikir2kan lah ... (larikkkkkk...)

    BalasPadam