Gadis Terbilang Makin Mengganas !

by - April 27, 2010

Gadis Terbilang ?? Sapa tu ? Cuba google dalam entri aku tu .. sah sah jumpa ..? hehehe ... dasat dasat .. dua tiga hari ni entri dia cukup cukup brutal ... Hahahaha... Dasat la luuuu .. Tabik Spring weh.. Dulu aku tengok entri dia semua jiwaaaaangg je .. Sejak dua menjak ni menganas lain macam jer ... perghhh ...

Aku rasa la kan ni mesti tensen pasal exam ... Dah exam , makan tak cukup .. Dah la tak cukup , badan lak kecik .. camana nak membesar .. kan kan GT ? Erk.. ari ni bukak tak cafe ?? Kalu tak bukak , suh je la Siti Rahayu Abdul Rahman bukak cafe kat sana .. sah sah laku weh dengan mee bandung citarasa KULAI dia tu .. kalau dia tamo , meh aku mau.. aku nak juak nasi kandar penang mari ... hehehe

Apa apa pun bawak bersabar .. suar kecik tu kat JAYA JUSCO TAMAN MALURI pakat lelong jer .. RM10 , 5 helai lagi weh ... jenama Triumph lagi.. haaa ..tak caya tunggu sale nanti ... cakap serius nih ... Ala , kira halal je kat dia .. kot mana tau kang dia dah pakai , ada 'tumpahan' kat situ .. haaa.. dia bagi kat ko lak .. tak ke kes naya .. haahhaha .. jgn marah aaaa...

Nasihat aku , sorok semua seluar kecik , besar mahupun sederhana di tempat yang selamat ..kalau boleh sediakan peti besi yang dok simpan emas tu.. sah sah selamat .. hehehe .. dah dah .. jgn tensen .. g makan ais kim tu dulu .. ;)

You May Also Like

7 comments

  1. uit..mmg ikut perkembngn blogger betol ben ni..teruskan menjelajah..

    BalasPadam
  2. wah..rajin cik ben ni menjelajah...

    BalasPadam
  3. mmg menganas GT nie..ayu yang dah tua2 gini pun...takut nak main lepas2...kikikikiki

    buat GT..bagi 1 boot utk kak niaga eik, macam2 ada..nak nasi lemak kukus?..mee bandung?...soto?...
    sis leh niaga. harga baik punya.hihihihihih

    BalasPadam
  4. pssst.. encik ben. dni tak sabo nak baca mengenai lesen encik ben hikhikhik..


    Purple Untuk Kejayaan

    BalasPadam
  5. hehehee...

    dni... lupa nak habaq.. takde lesen memandu .. syyyyy

    BalasPadam
  6. 2la..heran gak aku...entry sumer ganas2 jer...hehe

    BalasPadam