Jelajah Blog IBU : Its My Love Stories & My Family & My Life

by - April 28, 2010

Comel baby diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Sebuah blog yang simple tapi padat dengan aksi .. eh .. dengan info ... Blog ni milik MAMALYNA yang berada di PUTRAJAYA.. ramai jugak orang kampung aku dalam blog ni ek.. oo... LYNA ni berasal dari nama anaknya .. LYNA NURFITRINA BINTI MOHD HILMY ..

Selain dari blog ni , dia ada satu lagi blog yang dikhaskan untuk buat contest dan giveaway ... nak nak naaakk ... hehehhe ... tu semua korang leh jumpa dalam blognya nanti tau ...

Komen ? Takde komen .. bagi mata aku , OKEH ... takde sakit mata pun ...i likeee...

Okeh geng... pagi pagi ni kira bersenam minda dan jari .. jom jelajah blog IBU >> Its My Love Stories & My Family & My Life

You May Also Like

4 comments

  1. yea...yea...en ben dah datang...tq... pehni blehler wat jelajah blog ibu di putrajaya, hehehhe

    BalasPadam
  2. bestnyer kena jelajah..sy tnggu En BEn jelajah ni..tiap2 pg bukak blog dgn harapan..xpo xpo, saboo..

    BalasPadam
  3. :::Mamalyna::

    sama sama ..dekat pun.. hehee..kat duk putrajaya gak

    BalasPadam