Jelajah Blog : Tinta KU

by - April 29, 2010

IDASYARMILA , itulah nama pemilik blog TINTA KU ... Pemilihan template yg simple dan cute ..Kemas sekali ... Setakat ni ada 9 follower .. Mesti rasa cam kecewa kan bila buat blog takde orang baca ? Tak pe.. dulu aku cam tu gak .. kena bijak merancang ... Ok Ida, cuba rajinkan diri mengupdate blog .. ping kat GENGBLOGGER ..pastu rajin join forum di sana..Tonjolkan diri tu..

Sedikit mengenai latar belakang blog TINTA KU ...

" Saya mula mengenal dunia blog pada tahun 2007. Melalui biyan99.fotopages.com, lahirlah blog yang berkisar tentang koleksi tudung sulam tangan buatan sendiri. Kesemua tudung yang dipaparkan di situ adalah hasil kerja tangan saya untuk kegunaan diri sendiri & keluarga terdekat. Setelah 2 tahun menyepi maka muncullah pula TintaKu... Ibarat bayi yang cuba yang merangkak, saya mencuba untuk memperbaiki blog ini dari masa ke semasa. Oleh itu saya berharap sangat agar Ben sudi menjelajah blog ini. Semoga Ben dapat memberi komen yang membina untuk saya memperbaiki mana yang kurang dalam blog ini. "

Komen terhadap blog ? Takde ... kena rajin update blog.. bukan 1 entri..tapi berentri entri... berguna semua entri ni satu hari nanti...

OK... pada yang berminat nak tambah kenalan dalam blog ... jom jelajah blog >> TINTAKU

You May Also Like

0 comments