Jelajah Blog SAHABAT FB : Dunia Sebelah Zara

by - April 27, 2010

Blog ni tak minta aku jelajah tapi aku berminat sekali nak memperkenalkan kepada korang semua .. SANGAT BEST !! Kepada peminat peminat novel , blog ni boleh membawa korang ke satu dunia berbeza .. Hurmm ..

Dimiliki oleh Shafaza Zara Syed Yusof ...Muda lagi nieh ... Seorang guru dan aku rasa mengajar di Johor... tak gitu , Zara ? Kenalan FB aku ni pernah menyertai pertandingan yang aku buat satu tika dulu .. Aku hargai sokongan dia ...tqq...

Berbalik pada blognya ..bagi aku , blog ni mmg bagus untuk di baca dan patut mendapat tempat dihati pembaca dan juga blogger .. Kenapa ? Tu korang kena masuk dan baca sendiri .. Lama dah aku ikut cuma tak kesempatan nak membaca sambil minum kopi .. hehe..

Ok .. aku tamo nak citer panjang panjang ... buang masa korang jer .. jom kita jelajah ramai ramai >> DUNIA SEBELAH ZARA

You May Also Like

4 comments

  1. Aduhai~
    Terima kasih Ben~
    Nanti ku reply semula entry ni!
    janji ni~

    =)

    BalasPadam
  2. memang follow blog zara ..mmg besh..

    BalasPadam
  3. Yup. Memang ikut blog die. zara mmg best. Blog En. Ben pon best gak~ =)

    BalasPadam
  4. Ben~

    http://shafaza-zara.blogspot.com/2010/04/ben-ashaari-lelaki-yang.html

    BalasPadam