Jelajah Blog : Ann Scape

by - April 25, 2010

Dia kata blog dia tak cute ?? Jangan sesekali merendahkan maruah blog anda ! Segan dia tau ... tak cute pun puji jeee..kasi dia semangat. .. hehe.. ada fahamkah ??

Sebenarnya aku suka blog blog yang berlatarbelakangkan gelap ... mudah nak nampak tulisannya .. gambar pun nampak 'naik ' macam blog Ann ni ..

Komen ? tiada .. aku rasa blog ni serampang dua mata ni .. hehehe .. ada sbb lain dia buat blog ni ... Tak caya ? Korang g masuk n cari sendri ..mesti jumpa punya ..

Pada yang nak jelajah ... jommm >>ANN SCAPE

You May Also Like

4 comments

  1. beruntung tuan punya badan ni d terjah oleh orang popular..popular ke?..heheheh

    http://myvitrd.blogspot.com

    BalasPadam
  2. wah cik ben masih lam penjelajahan lagik..apa kata kuarkan n3 baru ni di hari mggu..sila ambik wasiat saya cik ben yee....jelajah my blog....saya suka2 di hari mggu..sambil2 korek rahsia cik ben..hehehe..

    BalasPadam
  3. salam...abg ben..camner nak login kt geng blogger yer?? mohon tunjuk ajar daku yg daif ni...huhu

    BalasPadam
  4. Salam encik ben thanks sudi lawat blog anne.. hu..hu..terharu... pandainyer.. well.. thanks alots

    BalasPadam