Jelajah Blog : DIARIESLINNANAYUS

by - April 30, 2010

" Seorang wanita muslim dari Malaysia yang bekerja di US, memakai tudung dan memiliki akhlak yang bagus. Suatu malam perempuan ini dalam perjalanan balik kerumah dari tempat kerjanya. Kebetulandia mengambil jalan singkat untuk pulang. Jalan yang diambil pula agak tersorok dan tidak banyak orang yanglalu lalang pada masa itu. Maklum hari sudah lewat malam. Berjalan di jalan yang agak gelap sebegitu membuatkan dia agak gelisah dan rasa takut berjalan berseorangan. Tiba-tiba dia nampak ada seorang lelaki (kulit putih Amerika) bersandar di dinding di tepi lorong itu. Dia mula rasa takut dan tak sedap hati .. " sambungan nanti baca sendiri ek ..

Hehe..saja aku bagi intro gitu ..aku tau ada yang pernah baca kisah tu didalam internet ni .. aku pon ada baca gak ... tadi aku baca lgi ..berderau darah aku ... bukan per ... Kuasa Allah ... mmg kita tak dapat nak nafikan lagi ... yang penting IMAN KITA TERHADAP ALLAH .. segalanya insyaAllah ,selamat ..

Ok ok .. blog kali ni ..benar benar blog baru 'menetas' .. perlukan sokongan moral dari korang semua ... ok ?? Milik LINNANAYUS ..Sangat simple tapi menarik .. walaupun baru dalam dunia blogging ni tapi cara dia seolah olah sudah lama bertapak ..

OK.. aku tamo panjang cerita .. jom kita ramai ramai jelajah blog kawan kita ni .. jgn lupa FOLLOW !! >> DIARIESLINNANAYUS

You May Also Like

3 comments

  1. woww!!!nak pengsan..nak pengsan..!!!tima kasih En. Ben sudi jelajah blog sy..rasa nak tipon surat khabar METROharian je,suh masuk kat berita muka depan esok..hu huuu..

    BalasPadam
  2. @diarieslinnanayus

    erkk...sama sama ... semoga terus menulis yer ...

    BalasPadam