Jelajah Blog IBU : Seputih Seharum Melur

by - Jumaat, April 16, 2010

Perghhhhhhhhhhhhhh ... sat nak baca sekali lagi ... SEPUTIH ( cam aku ) SEHARUM ( cam aku gak ) MELUR ( ni tak ..aku cam bunga kasturi ..hahaha ) ... mmg best ... mesti jiwang jiwang neehh ... sat nak p tengok ..

Perghh .. English style ... kalah blog aku .. blog aku Red Indian style woo ...

" Blog ini tercetus apabila anak2ku dan anak2 buahku mula bertanya akan anggota2 keluarga kami, `siapa mereka? bila lahir? lahir kat mana? dan sebagainya. Maka pada 2 Disember 2008, segmen penceritaan di dalam blog ini didahului dan didedikasikan untuk kedua ibubapaku di bawah entri SALASILAH -Tanpa Mereka Tidalah Aku disusuli entri2 seterusnya, pengenalan adik2ku dan ahli keluarganya dari kacamata seorang kakak. Harapanku, masa mendatang, mudahlah nanti si kecil generasi kami mengenali mereka yang di atas. "

Emm.. panjang lagi ceritanya .. g masuk n jelajah sendiri ek .. berbaloi baloi gitu .. Jom JELAJAH BLOG IBU : SEPUTIH SEHARUM MELUR

You May Also Like

1 comments

  1. Waduss.... jiwang juga mamat putih dan harum ni. Apa2pun, terima kasih kerana sudi melawat blog akak veteran ni dik. Moga silaturrahim terus terjalin.

    BalasPadam