Jelajah Blog : Sharing Ur Life

by - Ahad, April 04, 2010

Seperti aku janjikan , aku memulakan jelajah aku mencari blog blog terbaru ... Tujuan utama aku ialah bukan untuk mengkritik blog atau apa saja kandungan blog tersebut tetapi hanya membuat ulasan ringkas. Pembaca atau blogger yang biasa 'singgah' ke blog aku pasti akan membaca ulasan tersebut dan jika mereka berminat untuk mengetahui selanjutnya mengenai blog itu , mereka hanya perlu klik saja pada link yang aku buat .. Ini seperti aku mempromosi blog mereka secara percuma ... Tak rugi bukan ?

Aku tak mahu blogger lama atau pembaca aku hanya bertumpu pada satu 'kawasan' sahaja .. aku nak meluaskan lagi .. lagi luas lagi ramai kawan , kan ? hehhe

OK .. untuk siri penjelajahan edisi kedua ni , aku mulakan dengan blog saudara Eiman .. Emm.. Aku rasa blogger Eiman ni lebih lama berblog dari aku .. Menurut profile Eiman , dia telah berblog sejak Nov 2008 .. Mungkin tidak beberapa aktif kot .. Bz dengan pekerjaannya .. rasa aku la .. Kalau salah maaf la yer , bro..

Blognya yang simple , entri yang ringkas dan terus pada isinya .. Mmg pembaca kalau singgah , pasti tak akan pening dengan blognya ... Bermacam macam isu ada dalam blognya .. Bagus ... pembaca takkan boring kalau singgah blog ini sebelum meneroka blog yg lain ..

Apa kata kita singgah sebentar ke blog saudara Eiman ini ... jika berminat , jgn lupa jadi followernya .. bukan susah pun kan .. hehe .. jgn lupa tinggalkan komen anda di sini berkaitan blog Eiman jika anda rasa komen anda boleh membantu Eiman meningkatkan lagi kualiti blognya .. Apa pun Eiman , kena terima dengan hati yang terbuka yer .. Saya takkan akan komen .. Biar pembaca atau blogger lama yang komen . Itu pun jika mereka komen .. hehehe

Ok .. jomm >>> SHARING UR LIFE

You May Also Like

5 comments

  1. kikiki..bro BEN, jelajah belog hana pulak.. :p

    BalasPadam
  2. haha.. register je dah lama tu.. aktif nyer baru beberapa bulan aje.. tu pun main belasah aje pada start posting tu.. skrg macam dah ok skit kot..

    sebarang komen sangat2 dialu2kan..

    BalasPadam
  3. ko ni eiman, takkan sampai sini pun nak pakai admin jugak. gila kuasa betul laa...

    BalasPadam
  4. mr.eiman kena tukar template blog dah boring tengok..miaha

    BalasPadam
  5. Salam Encik Ben...

    sudi-sudikanlah ke blog saya yer...

    http://storymira.blogspot.com/

    syarat2 Ben telah ditunaikan...hehe

    BalasPadam