BoBoiBoy dan rakan-rakan di 7-Eleven Malaysia

 

Setiap kali masuk ke 7-Eleven , mata aku pasti akan tertarik pada pada satu kotak yang mana ada patung patung figura 8 reka bentuk berbeza iaitu BoBoiBoy Angin, Tanah dan Petir dengan 2 elemen watak yang terbaru yang belum diperkenalkan, BoBoiBoy Api dan Air, bersama-sama dengan rakannya, Yaya, Fang dan si comel Ochobot.

image

Menarik dan comel sangat kalau dijadikan koleksi .. Er , bukan aku .. tapi Qhaliff .. Heehehe.. Camana nak dapatkan patung patung figurin ni ?  Gi 7 Eleven pastu buat perbelanjaan atau pembelian melebihi RM6 dalam satu resit. Kemudian korang akan diberi satu pelekat. Kumpul hingga 20 pelekat , dan tukarkan untuk satu figura.. Hehehehe..

Disamping tu , pelanggan 7 Eleven berpeluang menyertai pertandingan yang mana menawarkan hadiah hadiah menarik ! Program khas 7 Eleven ni bukan lama ! Sekejap jer. Program kesetiaan ini akan berlangsung selama 8 minggu bermula sekarang sehingga 4 Mei 2015.

Tunggu apa lagi ?

23 ulasan:

  1. Dulu figura ni ade kat stesen minyak... ni kat 7e lak... fuhh menarik...

    BalasPadam
  2. Bukan anak je.mak mak apak pon sukaaa.hahahaa.

    BalasPadam
  3. Nk jugak...anak suka nau dgn boboi boy

    BalasPadam
  4. Skideng seven 11 kat belakang offce.. hehehe

    BalasPadam
  5. Kena grab jugak ni untuk.yooyin.. 😊

    BalasPadam
  6. Go Boboiboi! Suke animasi ni comel sgt! Support Malaysian cartoon!

    BalasPadam
  7. wah... bahaya bawak anak ni... hihihih

    BalasPadam
  8. Wow watak yang hebat superhero pujaan masakini kanak-kanak..termasuk ibubapanya.

    BalasPadam
  9. Alololo cutenye figure boboiboy ni! Mana Qhaliff tak suka kan hehe ^^

    BalasPadam
  10. menarik ni.. anak2 saya pun gila boboiboy gak.. tak kira lelaki atau perempuan..

    BalasPadam
  11. ok.. terus tuju ke 7 eleven pasni... tq for info

    BalasPadam
  12. Aisya pun suka ngan boboiboy ni.. hehe..

    BalasPadam
  13. Alaaaa... Sempat ke nak kumpul semua nih... Huhuhu

    BalasPadam
  14. wahh menarik.. kalau anak tau nih memang mintak laa..

    BalasPadam
  15. wahhh best ni..boboiboy... kat 7Eleven...



    www.yanieyusuf.blogspot.com

    BalasPadam
  16. wah kt seven e da ade
    abes lew adik iena peminat fanatik nie
    masuk seven e mesti de nak :)

    BalasPadam
  17. anak dah pandai main nanti baru belikan untuk dia..hehe

    BalasPadam
  18. Bestnya boboboi.... Baik tok abah Beben, noted! Hehehe...
    Pasni nak gi 7E ;)
    Saya suka, Saya suka...!!

    BalasPadam
  19. Wah menarik nie..anak mesti suka

    BalasPadam
  20. Waaa... akak pun turut suka... Lps ni selalu lah ke 7E... tq Ben info ni. heeee...

    BalasPadam
  21. kalau 4 hulubalang nampakkk niii..peluh mak nak hahahaha...memang feberet kartun diaorang

    BalasPadam
  22. baru dpt 1 sticker.. tu pun kebetulan ke 7e..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009