Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 20 Mac 2015

BoBoiBoy dan rakan-rakan di 7-Eleven Malaysia

 

Setiap kali masuk ke 7-Eleven , mata aku pasti akan tertarik pada pada satu kotak yang mana ada patung patung figura 8 reka bentuk berbeza iaitu BoBoiBoy Angin, Tanah dan Petir dengan 2 elemen watak yang terbaru yang belum diperkenalkan, BoBoiBoy Api dan Air, bersama-sama dengan rakannya, Yaya, Fang dan si comel Ochobot.

image

Menarik dan comel sangat kalau dijadikan koleksi .. Er , bukan aku .. tapi Qhaliff .. Heehehe.. Camana nak dapatkan patung patung figurin ni ?  Gi 7 Eleven pastu buat perbelanjaan atau pembelian melebihi RM6 dalam satu resit. Kemudian korang akan diberi satu pelekat. Kumpul hingga 20 pelekat , dan tukarkan untuk satu figura.. Hehehehe..

Disamping tu , pelanggan 7 Eleven berpeluang menyertai pertandingan yang mana menawarkan hadiah hadiah menarik ! Program khas 7 Eleven ni bukan lama ! Sekejap jer. Program kesetiaan ini akan berlangsung selama 8 minggu bermula sekarang sehingga 4 Mei 2015.

Tunggu apa lagi ?

23 komen :

Lan Careno berkata... [Reply to comment]

Dulu figura ni ade kat stesen minyak... ni kat 7e lak... fuhh menarik...

safurara berkata... [Reply to comment]

Bukan anak je.mak mak apak pon sukaaa.hahahaa.

Azlinda Azman berkata... [Reply to comment]

Nk jugak...anak suka nau dgn boboi boy

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Skideng seven 11 kat belakang offce.. hehehe

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

Kena grab jugak ni untuk.yooyin.. 😊

HeReiAm berkata... [Reply to comment]

Go Boboiboi! Suke animasi ni comel sgt! Support Malaysian cartoon!

Allene typicalmommy berkata... [Reply to comment]

wah... bahaya bawak anak ni... hihihih

mr success berkata... [Reply to comment]

Wow watak yang hebat superhero pujaan masakini kanak-kanak..termasuk ibubapanya.

Hanim Hashim berkata... [Reply to comment]

Alololo cutenye figure boboiboy ni! Mana Qhaliff tak suka kan hehe ^^

mas saari berkata... [Reply to comment]

menarik ni.. anak2 saya pun gila boboiboy gak.. tak kira lelaki atau perempuan..

Sohoque berkata... [Reply to comment]

ok.. terus tuju ke 7 eleven pasni... tq for info

mOoN IzzaN berkata... [Reply to comment]

Aisya pun suka ngan boboiboy ni.. hehe..

Huszaini Haron berkata... [Reply to comment]

Alaaaa... Sempat ke nak kumpul semua nih... Huhuhu

izzeyda berkata... [Reply to comment]

wahh menarik.. kalau anak tau nih memang mintak laa..

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

wahhh best ni..boboiboy... kat 7Eleven...



www.yanieyusuf.blogspot.com

Iena Eliena berkata... [Reply to comment]

wah kt seven e da ade
abes lew adik iena peminat fanatik nie
masuk seven e mesti de nak :)

Fatin Bella berkata... [Reply to comment]

Mcm best je. Nak jgkkkk

Faziera193 berkata... [Reply to comment]

anak dah pandai main nanti baru belikan untuk dia..hehe

Nina Mirza berkata... [Reply to comment]

Bestnya boboboi.... Baik tok abah Beben, noted! Hehehe...
Pasni nak gi 7E ;)
Saya suka, Saya suka...!!

Shuhaida Kabdy berkata... [Reply to comment]

Wah menarik nie..anak mesti suka

Ieta Mat Saad berkata... [Reply to comment]

Waaa... akak pun turut suka... Lps ni selalu lah ke 7E... tq Ben info ni. heeee...

PinKy MoMMa berkata... [Reply to comment]

kalau 4 hulubalang nampakkk niii..peluh mak nak hahahaha...memang feberet kartun diaorang

nUrUlDiYa mNoR aLhAj berkata... [Reply to comment]

baru dpt 1 sticker.. tu pun kebetulan ke 7e..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI