Lenguh leher dek kerana terlalu kerap guna gajet , laptop ? Beli ni jer !

by - Jumaat, Oktober 30, 2020

Bangun tidur , rasa lenguh di bahagian leher. Adoi , memang menyeksakan betu. Nak 'patahkan' leher, tak berani. Takut lagi memudaratkan. Dah tu camana ? Aku pernah tanya la kawan aku yang buat fisio tu.. yang mana aku pernah lihat satu iklan kat media sosial. Ok ke guna alat tu ? Katanya boleh jer untuk meredakan kelenguhan tu ! 

Dan aku tonton video iklan tu. Yelah , camana dia mampu mengurangkan masalah pada leher jika aku membelinya. Setelah berpuashati , aku pun beli laaa.. Hehe.. Nasib baik harga murah . Untuk alatan cam ni, ada macam macam jenis. Aku pernah guna beberapa dan memang sangat membantu. Dan aku nak try yang terbaru ni la. Boleh kongsi dengan wife gak. 

Order di Lazada.. Dalam beberapa hari, sampai. Huhuh.. Kebetulan lak leher aku tengah lenguh semacam sangat. Memang kena pada masa dia. Apakah membantu hilangkan lenguh dan sakit leher aku ni? Berapa lama kena pakai ?

Aku test pakai dalam 2-5 minit. Tak susah pun ! Pakai dan pump. Dah abis guna, keluarkan angin dia dan simpan. Tu je la ! Huhuhu.. 








Yer... disyorkan guna kalau korang ada masalah seperti aku. Tak perlu nak urut urut bagai.. Masalah pada tulang leher kita tu jer.. kasi dia regang dan relaks.. Tegang sangat tu ! 


 

You May Also Like

6 comments

  1. Sama la masalah..keje duk ngadap pc je seharian..lenguh rasa leher. Murah harga.. Boleh la beli satu nk try

    BalasPadam
  2. murah je..boleh la pakai. kalau siapa yg travel tu..nak tdo dlm bas ke kan senang. takde lenguh leher..hehe

    BalasPadam