Pusat rehabilitasi , iRehab berikan diskaun menarik buat pesakit strok dan..

by - Ahad, November 01, 2020

Maksud : Rehabilitasi adalah merupakan suatu proses untuk membantu seorang pesakit untuk pulih selepas kecederaan atau penyakit dengan mengambil kira factor-faktor di atas. Proses rehabilitasi merangkumi penjagaan, rawatan dan sokongan yang diperlukan untuk membolehkan seseoarang pesakit mencapai tahap keberdikarian yang semaksima mungkin.

Aku pernah buat review mengenai satu pusat rehabilitasi yang terletak di Subang. Korang boleh baca mengenainya di artikal ini , iRehab Pusat Sehenti Fisioterapi dan Stok di Kuala Lumpur . Dan buat mereka yang memerlukan terapi ini mesti agak risau nak pergi ke hospital hospital awam atau swasta disebabkan Covid 19 , kan ? Alhamdulillah , iRehab dapat membantu korang meneruskan sesi rawatan  seperti yang di syorkan kerana rehabilitasi adalah keperluan terutamanya selepas stroke. 

Yer, aku percaya disebabkan pandemic ini, korang mungkin menghadapi kesukaran untuk menghadiri sesi rawatan physiotherapy, occupational therapy dan speech therapy kerana semua hospital terutama hospital kerajaan perlu mengurangkan pesakit yang hadir untuk rawatan pada satu masa.

Pihak iRehab prihatin di atas kesukaran korang yang sedang hadapi dan dengan ini telah menawarkan pakej rawatan dengan harga terendah supaya mereka yang memerlukannya masih boleh menghadiri sesi rawatan dengan kerap untuk membantu penyembuhan.

Bagaimana caranya ? Korang hanya perlu tunjukkan kad temujanji hospital korang dengan tarikh yang korang hadiri atau perlu hadiri untuk mendapat harga diskaun ini. 

Hubungi iRehab sekarang di 012-9061690 atau 017-9880324 untuk membuat temujanji dan pertanyaan lebih lanjut.



Maklumat lanjut di website dan media sosial di bawah ni :


Semoga Allah permudahkan urusan anda ! 

You May Also Like

0 comments