Sampai dah pesanan aku ! Terima kasih F&N Life !

by - Jumaat, Mei 07, 2021







Tu dia ! Sampai dah pesanan aku. Tak payah tunggu lama pun. Banyak barang dalam tu rupanya. Ingatkan skit jer.. Hahahaa.. Berbaloi dengan harganya. Bukan apa..kalau beli kat kedai, harganya lain. Kalau beli melalui aplikasi F&N Life , ada diskaun gitu ! Banyak lak tu. Siap ada point lagi. Kumpul banyak banyak point dan tebus. Haaa ! Tambah lagi sekarang, kita semua kena berPKP kan ? Apa lagi... 

Bahan untuk memasak, aku serahkan pada wife. Walaupun raya sehari je di kawasan PKP Sepang ni, raya tetap kena raya ! Masak sedap sedap di pagi raya. Sendiri makan. Hehehe.. Kalau jiran singgah, boleh jamu ketupat rendang dan air 100 Plus mahupun Cincau Soya ni. Kan kan ? Sedappp woo ! Apatah lagi letak ais batu. Pergh.. 

Kalau rasa nak buat resepi dari produk F&N Life ni, boleh tengok kat blog sahabat aku. Haa, dia ada cerita pasal resepi yang enak untuk dinikmati ketika raya nanti. Blog sapa ? Sapa lagi kalau buat Mat Gebu aka @ TiffinBiru ni.. Sila klik SINI..
 



Walaupun Ramadan bakal berganti Syawal , F&N Life akan tetap meriah dengan pelbagai lagi tawaran istimewa serta pek pek menarik untuk dibeli. Tak payah nak sibuk nak keluar gi kedai ketika pandemik ni. Sementara nak tunggu kes kembali ke satu digit, kita kurangkan risiko dengan hadkan pengerakkan kita ke sana sini. 

Oh ya.. jangan risau bab mani manis ni. Kalau tengok kat air cincau tu.. dah kurang manis dah ! Awek kat dalam gambar tu je yang terlebih manis. Eh.. hahaha.. Ternakal lak. Hahaha.. Gurau gurau.. 

Untuk download F&N Life, sila klik SINI yer..Dan cara nak guna, semudah ABC jer.. Ikut je arahan aku ni.. 
  1. Daftar dan isi butiran peribadi. 
  2. Buat pengesahan di email. 
  3. Pilih dan bayar. 
Siap ! Senang kan ? Ok.. Selamat bershopping online yer.. Dan Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir dan Batin dari saya sekeluarga.. 

You May Also Like

4 comments

  1. dah order antar ke kg,happykan ma abah anak2 sdara,ok nanti nak gi minum soya cincau la umah aben hahahha

    BalasPadam
  2. Wah best kan, now F&N pun dah ada app sendiri

    BalasPadam